Inlägg från: Hypnotica |Visa alla inlägg
  • Hypnotica

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Du är en falsk profet.

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-22 17:36:00 följande:
    Och kan du då ge oss exempel på sanna profeter? 
    Så att du kan härma dem bättre? Icke då. Jag känner i min ande att du är falsk och borde få en kvarnsten runt halsen.
  • Hypnotica
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 17:58:52 följande:
    Hypnotica: betyder "kvarnsten runt halsen" det jag tror att det betyder (dvs Avrättning?!)

Är det inte lite okristligt att vilja döda människor för deras vanföreställningar?

Matteus 18:6

Det är som sagt vad Bibeln säger i frågan.
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-22 17:59:15 följande:
    Om du nu betraktar den kroppsliga lusten och njutningen som det högsta i livet (hedonist), hur kan du då vara så nära din ande egentligen? 

Och återigen, om jag är en falsk profet, ge oss då exempel på någon sann profet, tack!

Hedonist?
  • Hypnotica

Gudsänd lyckas att kombinera två stycken personligheter som oftast blir forumnarkomaner.

1. Andliga elitister - "Jag vet bäst, ni andra har fel för det har Gudomen sagt till mig." Dessa är väldigt ofta personer som man hittar i olika slags kulter och verkar dra sig till mer extrema religiösa grupper. Dessa personer lyssnar ALDRIG på sakargument.

2. Konspiratorikern aka "Foliehatten". Lyssnar heller aldrig på sakargument, denne person anser att alla som inte tror på konspirationen, är med i den. Klassiskt svartvitt tänkande.

Jag är 95% säker att jag kan Biblen bättre än käre Gudasänd och skulle kunna dra punkt efter punkt var hans uttalanden om andlighet inte stämmer överens med vad som faktiskt står i den. Gudsänd skulle bara kontra med att han har gåvan att se vilken konspiration som stämmer (och eftervad han skrivit på FL är det ALLA).

Att det faller på sin egen orimlighet att EU skulle tagit ett beslut om att alla nyfödda ska chippas (hur i hela friden skulle man kunna hålla det hemligt? Det krävs ju tusentals människor inblandning i en sådan operation) kommer Gudasänd aldrig låta sig övertalas om.

Och när den tidpunkten kommer att startdatum för denna operation är förbi och vi andra säger: "Se? Här är en nyföding UTAN chip" kommer han påstå att det visst finns i kroppen men dolt.

Däremot - Gudasänd och byorginalet borde dejta varandra. De verkar likasinnade.

• Hypnotica
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 19:21:43 följande:
    Hypnotica: varför skulle gudasänd bry sig om vad dom står i Bibeln? Han är inte kristen.

Tänker du stå för att du vill avrätta oliktänkande?
    Nej, jag vill äta pizza.

• Hypnotica
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 19:33:36 följande:
    Hypnotica: festligt!
    Det krävs en religiös människa eller en galning för att kunna slänga ur sig så vidriga saker som att någon förtjänar att mördas för att de säger något du inte håller med om
    Sant, det tycker jag med.
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:19:50 följande:
    Alla ni andra, tycker även ni att WTC 7-byggnaden kollapsade naturligt den 11 september 2001?

" rel="nofollow" target="_blank">

Betänk att just denna byggnad föll ca 8 timmar efter Tvillingtornen... 

Och om den nu kollapsade naturligt (dvs ingen medveten byggnadsrivning), hur förklarar ni då att BBC gick ut med nyheten att den kollapsat INNAN den verkligen kollapsat?

" rel="nofollow" target="_blank">

Riktigt sjukt... 

Vart jag vill komma med detta?

Ja, kan man undanhålla oss information kring hur 9/11 egentligen gick till, så kan man väl på samma sätt undanhålla oss information kring dessa mikrochip som väntar på att injiceras i nyfödda barn?

Eller hur, älskade vänner? 

Hur ska man se till att sjukhuspersonalen inte skvallrar om dessa  chip? Det rör sig ju om tusentals personer som behövs för att chippa alla nyfödda.

• Hypnotica

Nu vill höra Gudasänds syn på Chemtrails.

• Hypnotica
    Aniiee skrev 2014-01-23 15:09:54 följande:
    Och, just det.

Jag "opererade" (överdrivet ord, egentligen....) in det för min sjukdom, just in case något händer och jag måste läggas in på sjukhus i en annan stad/annat land. Det är inte på något sätt permanent, jag skulle till och med kunna ta ut det själv om jag får för mig. Det låter inte så vettit att skära sig själv i armen med flit, dock.
    Fråga:

Hur vet sjukhuset att det finns ett chip i dig om du kommer in medvetslös?
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-23 17:23:21 följande:
    Chemtrails har jag ju redan avhandlat åratal sen:

blogg.passagen.se/fick-en-snilleblixt/entry/c...

Chemtrail-experiment under Andra Världskriget:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded...

FN vill förbjuda Chemtrails:

foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-votes.../

Här kan ni läsa ALLT kring dessa Chemtrails, och även skriva på en namninsamling:

chemtrails-sverige.blogspot.se/

conspiracies.skepticproject.com/articles/chemtrails/

Debunked.
  • Hypnotica

Gudasänd: Finns det nån allmänt känd konspirationsteori som du INTE tror på?

• Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-23 23:05:53 följande:
    Kända konspirationsteorier brukar ju givetvis innebära att det varit konspiratörer i farten som utfört en konspiration!

Utan konspiratörer som utför sina konspirationer, inga konspirationsteorier! 

Jaha. Vad det svaret menat att du tror på fem alla? Att Obama är antikrist med?

Att vaccin orsakar autism?

Att fluor tillsätts i tandkräm för att man ska bli lättare att kontrollera?
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-23 23:09:39 följande:
    Ja, det gör väldigt ont när jag tänker på faran att en massa nyfödda barn mot sin vilja ska tvingas på en massa chips i kroppen...

Hur kommer man rent praktiskt gå tillväga med att chippa nyfödda?
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-24 02:18:31 följande:
    Att vaccin och fluor är fruktansvärt destruktivt för kropp och sinne, det trodde jag du kände till...

Att Obama handlar okristligt, hur i Herrens Namn har det undgått dig?
    Du svarar inte på frågan.

Tror du att människan inte landade på månen?

• Hypnotica
    NoOx skrev 2014-01-24 09:44:34 följande:
    Har du sett tex RFID chip eller den lille mindre?

mosnas2.blogspot.se/2007/10/california-bars-m...

Länken är inte för att bevisa sanningshalten, utan mer bild på annat lille chip.
    Jag menade hur man ska gå tillväga med att chippa tusentals barn på sjukhus runt om i Europa utan att någon larmar om det. Hur håller man den sekretessen? Hur kan det inte läcka info om det? Det är ju inte så att gammelmedia står för någt slags nyhetsmonopol längre.
  • Hypnotica
    NoOx skrev 2014-01-24 11:06:15 följande:

PKU testen kanske? Vaccin med chip i, ganska enkelt att genomföra då chippet är så pass litet.

Man kan hoppas det kommer fram med tiden, och då bra bevisat. Inget som säger att det inte redan hänt, för i sverige är tala silver men tiga guld.

Lär vi oss ganska snabbt, och dom som talar om saker som inte riksdagen håller med om är bara knäppa ändå.

För här ljuger inte politikerna.

Och hur ska man se till att de som tillverkar chippet, programmerar chippet och stoppar det i vaccinet håller käften?
  • Hypnotica
    tusa skrev 2014-01-24 14:55:35 följande:
    Tja, jag nämner ju inga detaljer och jag är långt ifrån den enda i världen som uttrycker de här känslorna och tankarna, så jag står inte ut från mängden väldigt tydligt, men ja, jag vet att du har rätt, och jag utgår ifrån att min teknik användning är övervakad.

Andra delar av världen, som inte växt upp lika ombonat som vi, ser allt detta mycket tydligare och världen verkar vakna snabbt nu när bollen börjat rulla äntligen, för några år sedan. Jag är inte väldigt aktiv som så, men jag drar mig inte för att diskutera de här frågorna, i hopp om att det kanske kan slå frö hos någon, kanske t.om rädda någons liv..

Lycka till NoOx, jag stödjer dig och jobbar också, så som jag kan.. Hjärta
    Genom att aldrig låta någon använda en spruta på dina barn....?

• Hypnotica
    tusa skrev 2014-01-24 17:12:19 följande:
    Ja
    Det låter väldigt jobbigt om ditt barn behöver medicinsk behandling som kräver injektion eller dropp.
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...