Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
Du är en falsk profet.
Du är en falsk profet.
Gudsänd lyckas att kombinera två stycken personligheter som oftast blir forumnarkomaner.
1. Andliga elitister - "Jag vet bäst, ni andra har fel för det har Gudomen sagt till mig." Dessa är väldigt ofta personer som man hittar i olika slags kulter och verkar dra sig till mer extrema religiösa grupper. Dessa personer lyssnar ALDRIG på sakargument.
2. Konspiratorikern aka "Foliehatten". Lyssnar heller aldrig på sakargument, denne person anser att alla som inte tror på konspirationen, är med i den. Klassiskt svartvitt tänkande.
Jag är 95% säker att jag kan Biblen bättre än käre Gudasänd och skulle kunna dra punkt efter punkt var hans uttalanden om andlighet inte stämmer överens med vad som faktiskt står i den. Gudsänd skulle bara kontra med att han har gåvan att se vilken konspiration som stämmer (och eftervad han skrivit på FL är det ALLA).
Att det faller på sin egen orimlighet att EU skulle tagit ett beslut om att alla nyfödda ska chippas (hur i hela friden skulle man kunna hålla det hemligt? Det krävs ju tusentals människor inblandning i en sådan operation) kommer Gudasänd aldrig låta sig övertalas om.
Och när den tidpunkten kommer att startdatum för denna operation är förbi och vi andra säger: "Se? Här är en nyföding UTAN chip" kommer han påstå att det visst finns i kroppen men dolt.
Däremot - Gudasänd och byorginalet borde dejta varandra. De verkar likasinnade.
Nu vill höra Gudasänds syn på Chemtrails.
Gudasänd: Finns det nån allmänt känd konspirationsteori som du INTE tror på?
PKU testen kanske? Vaccin med chip i, ganska enkelt att genomföra då chippet är så pass litet.
Man kan hoppas det kommer fram med tiden, och då bra bevisat. Inget som säger att det inte redan hänt, för i sverige är tala silver men tiga guld.
Lär vi oss ganska snabbt, och dom som talar om saker som inte riksdagen håller med om är bara knäppa ändå.
För här ljuger inte politikerna.