Inlägg från: Selfish Geene |Visa alla inlägg
  • Selfish Geene

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Haha! Är du inte lite sent ute?
    Den här "nyheten" är ju minst 2 år gammal
    (Det ursprungliga förslaget handlar om att förse amerikaner med pacemaker med chip för att bättre kunna övervaka deras hälsa. Det skulle naturligtvis vara helt frivilligt)

• Selfish Geene

För att sen här sortens avslöjanden har varit i ropet sedan microchipets födelse, det behöver knappast beläggas en gång till.

Det som skulle behövas är belägg för att tro att det är sant.
    Finns några bevis förutom hemsidan som även länkar till bevisat felaktiga artiklar (som att alla amerikaner skulle förses med microchip före mars 2014)

• Selfish Geene

Gudasänd: vilka metoder använder du för att avgöra ifall en konspirationsteori är sann eller inte?

• Selfish Geene

Det förklarar saken..
    Jag gillar inte att framföra dåliga nyheter men din gudagivna urskillningsförmåga verkar vara trasig

• Selfish Geene

Hypnotica: betyder "kvarnsten runt halsen" det jag tror att det betyder (dvs Avrättning?!)

Är det inte lite okristligt att vilja döda människor för deras vanföreställningar?

• Selfish Geene

Hypnotica: jag bryr mig inte om vad Bibeln säger om att avrätta människor, det är en bok varken mer eller mindre.

Däremot bryr jag mig om vad riktiga människor tycker och du verkar tycka att det är rätt att dränka människor med vanföreställningar!

Nå tänker du stå för din åsikt eller ska du försöka gömma dig bakom din bronsålderbok?

• Selfish Geene

Hypnotica: varför skulle gudasänd bry sig om vad dom står i Bibeln? Han är inte kristen.

Tänker du stå för att du vill avrätta oliktänkande?

• Selfish Geene

Hypnotica: festligt!
    Det krävs en religiös människa eller en galning för att kunna slänga ur sig så vidriga saker som att någon förtjänar att mördas för att de säger något du inte håller med om

• Selfish Geene
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-22 20:12:18 följande:
    Nej, är du komplett obildbar eller? DU HAR FEL.
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~

Att "vara en kvarnsten runt någons hals" kan visserligen syfta till en besvärlig person, men Hypnotica kallar Gudasänd för "en falsk profet" och säger att han "borde få en kvarnsten runt halsen" Det syftar till bibelns beskrivning av hur falska profeter ska straffas, genom att sänkas i havet med en kvarnsten runt halsen (googla kvarnsten+falsk profet och återkom sedan så ska jag ha överseende med att du kalkade mig obildbar)
  • Selfish Geene
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-22 21:36:48 följande:
    Det visade sig att du har rätt. Jag beklagar mitt utbrott.
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~

No probs! Sånt som händer i debattens hetta ;)
  • Selfish Geene

Nerfherder: det skulle ju vara helt absurt!
    Alla vet väl att utomjordingarna bor inuti Jorden (som är ihålig) med undantag för de förklädda satanistödlorna som styr världen genom Illuminati

• Selfish Geene

Nytt datum alltså?
    Vad kommer hända med de hundratusentals microchip som inte kommer till användning i år??
    Tänker dom plantera in 3 år gamla chip i ungarna 2017?
    Det är ju en evighet i teknikmått mätt!
    Man kanske kan betala extra för en uppdaterad version om det blir aktuellt med fler barn?

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...