Inlägg från: viskeslopme |Visa alla inlägg
  • viskeslopme

Pappan prioriterar bilar före sin dotter.

Vaniljpinglan skrev 2014-01-21 19:29:55 följande:

Men det är ju inte så ts skriver i denna mening: då blir jag faktiskt arg då det också krävs både tid och mycket pengar. Vad ska jag göra?!

"Men varje gång så säger han att han varken har tid eller råd. Sen får jag reda på att han istället har varit ute och "lekt" med sin bil pch då blir jag faktiskt arg då det också krävs både tid och mycket pengar."

Alltså menar ts att pappan till barnet ljuger han säger " att han varken har tid eller råd" men sedan får hon reda på att han gjort saker som "kräver tid och mycket pengar". Alltså har han prioriterat sina pengar och sin tid på bilar istället.

• viskeslopme
    Mammarebecca94 skrev 2014-01-21 19:41:27 följande:

Har glömt att ändra detta på min sida. Han ändrade sig efter hon föddes och sa att han ville vara en del av vår dotters liv. Därför jag är så frustrerad nu..

Synd att så många (framförallt unga eller partner tll unga) gör såhär!

Det förstår ju så hemskt och förstör synen på pappor trots att de finns så många bra pappor men dessa killar som är rätt så vanliga förstår.

De vill vara "pappa" men de vill inte vara förälder med de skyldigheter och krav som ställd för den rollen. Uppoffringar är ju inte kul men att få träffa ett barn när man själv känner att det passar....

Svar på tråden Pappan prioriterar bilar före sin dotter.