Inlägg från: Anonym (Studerande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Studerande)

Får F i ALLA jävla ämnen.

Jag Går till skolan varje dag, är nästan aldrig sjuk eller skolkar och jobbar så mycket jag kan i skolan och hemma men hänger fan inte med i något ämne, har fått nästan bara F hittills i 2 år och kommer antagligen få ännu sämre betyg detta året. Hur fan ska jag göra nu?? Kommer inte kunna läsa vidare och kommer definitivt inte få något bra jobb.... Känner mig helt jävla dum i huvudet som inte hänger med alls.

• Svar på tråden Får F i ALLA jävla ämnen.
  • Anonym (Studerande)
    Prutt skrev 2014-01-20 19:14:13 följande:
    Ok... Hur gammal är du? Hade du varit mitt barn så hade jag gett dig rådet att hoppa av gymnasiet (för jag antar att det är gymnasiet det gäller) och sen läsa ämnena ett i taget istället och tenta av dem. Hur resonerar dina föräldrar? Det finns ingen som helst anledning att gå färdigt skolan om du ändå inte får några vettiga betyg, anser jag.

20, ska jag läsa alla ämnena separat kommer jag inte vara klar innan jag är typ 30 om jag ska få ihop alla poäng så det känns lite uteslutet tyvärr.
  • Anonym (Studerande)
    Zoja skrev 2014-01-20 20:28:13 följande:
    Vad är det som är svårt i skolan? Är det att förstå? Producera något själv? Få det att fastna? 

Allting, kommer igång mycket senare än alla andra och det som tar fem minuter för någon annan tar 25 för mig så jag hinner aldrig göra färdigt någonting innan det är något nytt man måste ta tag i.
  • Anonym (Studerande)

*Puff*

Svar på tråden Får F i ALLA jävla ämnen.