Kär i en missbrukare
Allt detta för faktumet att det antagligen existerar en psykisk sjukdom/åkomma.
Vill man inte se problemet/problemen, så lär man aldrig kunna heller se lösningen heller.
Allt detta för faktumet att det antagligen existerar en psykisk sjukdom/åkomma.
Vill man inte se problemet/problemen, så lär man aldrig kunna heller se lösningen heller.
Jag tror också att du skulle behöva samtalsterapi TS, för att bygga upp din självkänsla och inte återfalla i en så destruktiv relation. Jag håller med Anonym SSK. Killen har säkert en underbar sida. MEN han är inte bra för dig. Han är inte bra för någon kvinna så länge han har de problem han har.
Hur har du det med familj och vänner? Intressen? Försök att umgås med andra för att skingra tankarna och ägna dig åt sådant du tycker är roligt. Det är inte bara avledande, det bygger också ofta upp självförtroende och självkänslan på sikt. Terapi och mental träning (t ex yoga, meditation) och andra former av "lära känna sig själv"-hjälp, kan också vara bra.
Det känns som att han trampat på mitt hjärta o krossat det detta är nog det jobbigaste jag gått igenom har sån grym ångest varje dag o jag som hade raderat hans nr messade honom ändå o ringde men han svarar aldrig...fatatr inte eftersom det är jag som fått mitt hjärta krossat och det är jag som jagar honom o sagt förlåt ...nu har jag raderat hans nr igen o måste stålsätta mig igen---hoppas jag kan det---måste ju foksuera på min underabara 7 åriga son...fast svårt när man mår så dåligt...