Är det här verkligen ett bra sätt att få tillbaka sitt ex?
Anonym (få tillbaka) skrev 2014-01-17 18:44:15 följande:
Många säger att det bästa sättet att få tillbaka sitt ex (speciellt om man vet att exet fortfarande har känslor för en) är att inte ha någon kontakt alls och speciellt att inte ha sex. Jag undrar om det verkligen är bra...? Hur tänker man sig att det ska fungera? Borde inte exet om det lämnas ifred under flera månader komma över en till slut? För det gör man väl oavsett om tillräckligt lång tid har gått? Eller hoppas man på att exet ska glömma det som var dåligt i relationen och bara minnas det bra? Är det större chans att minnas bra än dåliga saker med tiden? Borde det inte vara positivt att träffa exet lite då och då och ha sex ibland så att han inte glömmer bort hur sjukt bra sex det var och så att han inte glömmer bort en? Eller varför är det dåligt?
Undrar eftersom jag är i den situationen att min kille har gjort slut för ca två mån sedan och jag vill ha honom tillbaka. Vi har knappt setts alls under den här tiden, bara två gånger. Ena gången hade vi nästan sex men jag stoppade. Andra gången var nyss och då hade det gått länge sedan sist. Jag märkte att han fortfarande var kär men det kändes som att han var det mindre än tidigare. Att han kanske hade börjat komma över mig