Inlägg från: Skywalker11 |Visa alla inlägg
  • Skywalker11

Jag är en svensk tjej som ska konvertera till islam, fråga vad ni vill.

niicky skrev 2014-01-17 19:20:16 följande:
    Okej, det var tråkigt. Jag kan tyvärr inte hjälpa att jag är tillsammans med en muslim samtidigt som jag vill konvertera till islam. 

Nä visst...
  • Skywalker11
    CharlieGallifrey skrev 2014-01-19 12:10:31 följande:
    Vad tycker du om abort?
    Om homosexuella?transexuella?

Tycker du att det är okej med preventilmedel?

Tacksam för svar :)
  • Skywalker11
    hansine skrev 2014-01-19 20:51:12 följande:
    Man får behålla sin identiet enligt svenksk lag. Det gäller kristna, hinduer, muslimer, ateister och alla andra.
    sen har väl aldrig ens identitet suttit i ens namn. Jag som person och min familjebakgrund försvinner ju inte för att jag skulle ta min mans efternamn.
  • Skywalker11
    Denende skrev 2014-01-22 11:38:39 följande:
    Den personen som kallar sig Lilenora är riktig SYKOS

Sykos, vad är det. Psyko vet jag, men sykos. Är hon det för att hon ifrågasätter den muslimska tron? Vart har ts tagit vägen. Vill veta vad hon/ni konventerade muslimer anser om abort Sen tror jag inte ett dugg på det hon påstår om att hon konverterar nu inte har nå samband med att hon har en muslimsk pojkvän
  • Skywalker11
    Kryddmix skrev 2014-01-22 15:42:53 följande:
    Hade du sagt samma om en muslim säger att hon vill konvertera och bli kristen? Att det säkert beror på en kille? Eller säger du det för att du har lite fördomar mot islam och muslimer och förstår inte hur det kan vara möjligt att någon skulle överhuvudtaget vilja bli muslim? Jag bara undrar.

Skulle säga samma ja. Gillar inte religioner överlag.
  • Skywalker11
    Smiskarn skrev 2014-01-23 19:30:08 följande:
    Konvertera till Islam frivilligt? Som en bonus kan du väl flytta ner med din kille till pakistan, Iran eller liknande land för att uppleva det härliga livet dom islamiska kvinnorna har det. Får du en riktig upplevelse tror jag. Lycka till!

Hur frivilligt det nu är?
Svar på tråden Jag är en svensk tjej som ska konvertera till islam, fråga vad ni vill.