• Evy

Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)

mamii2be skrev 2014-02-20 15:36:35 följande:
    Ja det är mitt första barn, längtar tills kulan blir större :)
    Spännande :) det kommer komma en större bula ska du se. Detta är mitt andra så jag blev stor ganska snabbt.  Jag hoppas lite på att min ska stanna upp lite för om magen ska fortsätta växa i denna takt då kommer jag vara gigantisk i slutet! haha
  • Evy
    Evehedberg skrev 2014-02-25 22:48:36 följande:
    V 17 idag! Jätte kula. Börjar hända grejer nu :)
    Ja nu händer det saker!! haha härligt :)
    Känner du att det stramar mycket i magen? Jag tycker jag känner magen konstant att det växer och har sig.
  • Evy
    Jakobssonemma skrev 2014-02-26 03:54:43 följande:
    Åh blir så avis när jag ser era fina magar! Jag är i v15 idag och än så länge syns det ingenting :( första barnet<3
    Det kommer ska du se, med mitt första så fick jag mage sent. Men nu med andra så kom det redan i vecka 8 :)
  • Evy
    Evehedberg skrev 2014-02-27 10:57:34 följande:
    Min mage är alltid mest svullen på kvällen än på förmiddagarna. Hur kommer det sig? Någon som vet?! :)
    Det beror ju på tarmarna...
    På morgonen är tarmarna tomma och mjuka och ju längre dagen går ju mer fylls dom upp av mat och gas o är därför stora o spända på kvällen :)

• Evy
    Magen bara växer på.
    Här kommer en bild från igår Vecka 18 (17+2)

• Evy
    Evehedberg skrev 2014-03-14 08:09:16 följande:

Det verkar som om vi väntar en liten flicka :)

Någon annan som varit på rul än? :) php7r2UDA81043.jpg

Grattis!! Vi ska dit på fredag den 21/3! Längtar som tusan :)
  • Evy
    londonivf skrev 2014-03-14 09:42:27 följande:

Jag är rätt ny här. Vilka fina bilder, och vad skönt att läsa att det är andra som det inte syns på. Min mage är rätt stor, men på samma sätt som när jag var som tjockast pga dåliga matvanor. Det ser inte alls ut som en bäbismage... Men jag hoppas att det ändras framåt :) Jag är idag i vecka 17+0 men har ingen bild att dela med mig av just nu (får ta en lite bättre bild än de jag tar för min egen dokumentation... haha).

Hej och välkommen :)

Grattis till graviditeten! Själv tycker jag att alla gravidmagar är fina, stora som små :)
  • Evy
    londonivf skrev 2014-03-16 10:28:57 följande:
    Tack så mycket! :) Jag tycker egentligen samma sak som du, jag är kanske bara extra kräsen när det gäller min egen ;)
    Ja, men så är det alltid :) man har alltid åsikter om sig själv ;) ska bli kul när det kommer upp en fin bild på din mage :)
  • Evy
    Evehedberg skrev 2014-03-25 10:27:29 följande:
    Är i v 20 (19+3) nu och väntar för fullt på sparkar eller något bubblande. När brukar det vara normalt att känna något? Man blir ju så orolig när man hör andra som känt redan v 17..
    Vet inte om det är annorlunda och tar längre tid när moderkakan är i framvägg som det är i mitt fall.. Har ni börjat känna av något än ? Och ni som redan har barn hur var det med erat första ? :)
    Jag är i vecka 20 och jag känner av och kan se utanpå magen när han sparkar. Detta är mitt andra barn. Jag tror det är väldigt olika tycker inte du ska bli orolig :) Det kommer ska du se. Jag verkar ha en väldigt livlig liten kille där inne.

• Evy
    Evehedberg skrev 2014-03-30 09:47:37 följande:
    Halvtid här om dagen! :)
    haha vilken härlig bild!! Glad
  • Evy
    melamela skrev 2014-04-03 21:07:14 följande:
    Jag är i vecka 18+1 ???? Våran flicka kommer i slutet av Augusti ??
    Fin mage :) 
  • Evy

Länge sen jag la upp en bild. Haft extremt mycket med flytt osv.

Är nu i vecka 33 ????

Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)