Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
Hej! Vilken superfin mage, och bra att du startade en så rolig tråd :)
Min mage syns inte ännu, också gått in i v.10 med andra barnet.
Men, har lite extra hull så den kanske täcks :) hehe
Hej! Vilken superfin mage, och bra att du startade en så rolig tråd :)
Min mage syns inte ännu, också gått in i v.10 med andra barnet.
Men, har lite extra hull så den kanske täcks :) hehe
Vad är det för app du använder, som lägger till "10 weeks" på bilden?
Men vad fina ni är med era magar! Längtar tills min börjar synas. Ser fortfarande bara min egen lite mjukare mage :P
Det syns inte mycket än här, mest svullen och bullig. :)
Går in i v.16 på torsdag! Idag har jag varit hos BM och fått lyssna på hjärtljuden, ibland tillåter dom ju inte det innan första ultraljudet eftersom det kan vara svårt att hitta av och att man blir orolig i onödan om man inte hör något, men vi hörde på en gång starka hjärtslag som slog mellan 150-160 slag/min :) väldigt kul!
Jag ska få mitt andra i augusti och på mig syns det inte ännu. Bara för mig själv (lite svullen på kvällen) när man är näck :P så det är nog väldigt olika det där!
Och jag går in i vecka 17 imorgon!
Superfin mage :) min är som förr.. Händer ingenting.. Börjar snart bli orolig för att den inte växer!
Men kanske är helt fel i tid, får väl se på ultraljudet nästa vecka helt enkelt :)
Är i v.18 med andra barnet.
Finns det någon annan som inte växer? Minns min första som att den syntes vid det här laget men var så dålig på att fota då så finns inget att jämföra med.
Haha, vad fint målat på magen! :)
Går snart in i v.22 och har äntligen börjat känna sparkarna (mer som buffar än) tydligare och oftare.
Så, ni som är oroade - var inte det! Det här är mitt andra barn, jag har märkt av "fladdret" tidigare, mest bara för att jag kände igen känslan sen sist. Annars hade jag misstagit det för gaser eller annat ;) Men det är först nu i v.21 som det känns tydligare, jag har också moderkakan i framvägg.
Vissa bebisar är lugnare än andra också. Eller kanske har en dygnsrytm där den buffar runt när ni ligger och sover. :)
Bilderna är två dagar gamla.
Jag är öppen 2cm, mogen tapp, slemproppen borta osv men ingen bebis än så länge :( är i vecka 38+2.
Under förra graviditeten gick jag öppen 3 cm i tre veckor innan något hände! Gick över 10 dagar då.
Hur är det för er andra? :)