• Anonym (Aaaaaaarg!!!!)

Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!

Jag besökte min kille som jobbar på sitt café som HAN ÄGER!!! Jag satt där och han frågade om jag ville ha något. En kaffe och bulle, sa jag. HAN TOG BETALT!!!!!! Idiot! När jag träffar honom sen ska jag skrika på honom att han är en snål slisk!!!!

Usch. Det där var avtändande!!!!!

• Svar på tråden Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!
  • Kryddmix
    Anonym (Duh) skrev 2014-01-13 15:20:29 följande:

Visst, kanske typiskt svenska killar. Vissa utländska killar hade kanske bjudit på fikat men det är också det enda frun får göra självständigt, fika på hans café. Dessutom skulle hon ändå inte kunnat betala för hon får varken läsa eller arbeta. Bara klämma ut ungar.

Typiskt svenska kvinnor att aldrig vara nöjda, de ska ha lika lön som killen men han ska ändå betala allt och köpa dyra presenter till henne och det enda han får i utbyte är en ligg. Om presenten var värd nog. Jag är svensk tjej själv men är inte alls förvånad varför många killar vill ha utländska tjejer. Speciellt efter att ha levt ihop med en svensk tjej och har något att jämföra med. Tror nog att många svenska kvinnor har klivit på alldeles för höga hästar och totalt missförstått jämställdhet. Dagens feminism är inget annat än manshat och förminskande av männen. Jämställdhet betyder att kvinnorna gör som de vill och mannen ska krypa runt och lyda deras minsta vink. Jag hade aldrig ställt upp på, om min manlige partner hade behandlat mig såsom många svenska kvinnor behandlar sina män.
    Vilket litet hål kommer du från som har den bilden av invandrar tjejer? Eller om invandrar killar? Eller om svenskar?? Äh handlar inte ens könsroller eller etnicitet. Men ditt inlägg var ju nästan lika dumt som Ts killes snålhet. Eller förlåt... den var värre. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (pippipuff) skrev 2014-01-13 15:27:51 följande:
    Kanske han gjorde det av ren reflex? liksom tog betalt 
    Ren reflex....jösses.

Är du på riktigt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (pippipuff)
    Anton Chigurh skrev 2014-01-13 15:45:01 följande:
    Ren reflex....jösses.

Är du på riktigt !!!
    Jag hade nog kunnat göra det va ren reflex
    eller så kanske någon av hans anställda var i närheten då kanske han var tygen att ta betalat för annars kanske dem också skulle göra likadant? då går han inte i vinst
  • Millicent
    Anonym (pippipuff) skrev 2014-01-13 15:56:09 följande:
    eller så kanske någon av hans anställda var i närheten då kanske han var tygen att ta betalat för annars kanske dem också skulle göra likadant? då går han inte i vinst
    Mer sannolikt att han är snål. Varför skulle anställda tro att de får börja ta gratis fika för att han bjuder sin tjej på fika och betalar det?
  • Anton Chigurh
    Anonym (pippipuff) skrev 2014-01-13 15:56:09 följande:
    Det var inte "ren reflex" och dina ursäkter för hans del är faktiskt riktigt usla, Pippi,Glad han är en snål fan som inte kan bjuda sin egen kvinna på en fika. Sen allt jävla snack om business hit och dit, sicket förbannat dravel, tycker du genuint om din kvinna bjuder du henne på fika, så är det bara, skit samma om det är anställda i närheten, du är väl ändå chef på stället om du står som ägare !!!

Eller....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Duh)
    Kryddmix skrev 2014-01-13 15:31:06 följande:
    Vilket litet hål kommer du från som har den bilden av invandrar tjejer? Eller om invandrar killar? Eller om svenskar?? Äh handlar inte ens könsroller eller etnicitet. Men ditt inlägg var ju nästan lika dumt som Ts killes snålhet. Eller förlåt... den var värre. 

Jaså, jaha. Jag kan inte se att du bemöter något av det mer än blaha, blaha, blaha. Kom med något annat än personliga påhopp och bemöt faktiskt det jag skrivit. Om du klarar det.

Det var inte jag som skrev att det var typiskt svenska killar. Jag gav bara en ren motsatt bild till rasisten som skrev så. Vad betyder "invandrar tjejer" eller hellre invandrartjejer? Danskor, norskor, engelskor, ungerskor, ryskor, arabiska tjejer, afrikanska tjejer, amerikanska, annat?
  • Anonym (Duh)

Dessutom skrev jag "vissa". Svårt det där med språk och läsförståelse eller hur?

• Kryddmix
    Anonym (Duh) skrev 2014-01-13 16:04:04 följande:

Jaså, jaha. Jag kan inte se att du bemöter något av det mer än blaha, blaha, blaha. Kom med något annat än personliga påhopp och bemöt faktiskt det jag skrivit. Om du klarar det.

Det var inte jag som skrev att det var typiskt svenska killar. Jag gav bara en ren motsatt bild till rasisten som skrev så. Vad betyder "invandrar tjejer" eller hellre invandrartjejer? Danskor, norskor, engelskor, ungerskor, ryskor, arabiska tjejer, afrikanska tjejer, amerikanska, annat?
    Jag hoppas att du själv fattar vad invandrare betyder. Eller utländska. Perosnliga påhopp... mmm ok. Bemöt istället en rasist på ett bättre sätt än att trycka ner andra för att prove you point så får du kanske inga påhopp. För det du skrev lät otroligt nedvärderande. För kvinnor. Och för muslimer.  
  • Anonym (Duh)
    Kryddmix skrev 2014-01-13 16:23:20 följande:
    Jag hoppas att du själv fattar vad invandrare betyder. Eller utländska. Perosnliga påhopp... mmm ok. Bemöt istället en rasist på ett bättre sätt än att trycka ner andra för att prove you point så får du kanske inga påhopp. För det du skrev lät otroligt nedvärderande. För kvinnor. Och för muslimer.  

Jaså? Det är du som tolkar det så.  Fortfarande "vissa". Personlig påhopp är om man personligen kränker någon. Som ditt förra inlägg till mig.

Varför måste vissa diskutera på ett forum om de är så färgade av sina känslor och bristande självkänsla att man bara nämner något och de exploderar? Varför exploderade du inte över inlägget om Svenska killar? Eller är det ok att håna en viss grupp bara för att de är svenskar? Och killar? Eller hur tänker du? För mig verkar det väldigt ologiskt och känslomässigt istället för förnuftigt.
Svar på tråden Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!