Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Min son är fikus men vill inte tala om det för oss

Orcha skrev 2014-01-09 22:30:49 följande:
    Läs dina egna inlägg, pysen.

Börjar nästan tro att du är en smygbög och därför reagerar som du gör.
    Sant. Alla tecken på garderobsbög. Smygknullar säkert en och annan fikus i orangeriets mörker.
  • Nomanisanisland
    Hilmas Mamma skrev 2014-01-09 22:35:27 följande:
    HAHAHAHA!!!!! Förlåt... Men FIKUS.... Ujujuj!!!! Men låt honom berätta själv när han känner sig redo för det!!!
    Ja. Om inte fikusen kommer till krukan, så får krukan komma till fikusen.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:34:41 följande:
    Du är ju dum. Bara... dum. Du vet exakt vad jag menar men ändå spelar du dum. Och det gör dig dum på riktigt. 
    Inte utan att man får lust och dra förbi och andras lite bögluft.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:39:15 följande:
    Hahahahahaha det är också nåt ni brukar säga. Kalla homofoben för smygbög. Ni hade blivit så lyckliga om jag var bög va? Det hade gjort er dag. Gissa vad: Kommer alltid hata bögar. Oavsett vad psykopater/gaylovers säger. 
    Okej, nu tar vi det från början.

Det är en ganska vanlig psykologisk mekanism att man förlägger något man har svårt för hos sig själv, hos andra, det är därför vi ofta tycker det är jobbigt att möta någon som delar sidor hos oss själva som vi är mindre stolta över eller tillfreds med. Vi har kanske alla sett hur två besserwissrar inte alls har kommit så väl överens som man kunde ha förmodat utifrån deras gemensamma intresse för ordmärkeri och kantstöperi?

Nej, jag skulle inte bli lycklig om du vore bög, möjligen bleve du själv något mindre frustrerad.

Och det som vi är arga över eller hatar, handlar nästan alltid om oss själva.

Jag ser ingen här i tråden som är psykopat. Vad en gaylover är vet jag inte riktigt, så det kan jag svara på. Däremot ser jag många människor som står upp för sunt förnuft och allas lika värde och andra självklarheter.

• Nomanisanisland
    Orcha skrev 2014-01-09 22:42:54 följande:
    Hahaha, anfall är bästa försvar.

Jösses. Så underhållande.
    Drömmer
    Jo inte utan att det innehåller ett ganska stort mått av lytestragikomik.

• Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:53:39 följande:
    Läs mitt inlägg en gång till så inser du nog att du inte vet vad du pratar om. 
    Jag har ingen större lust att läsa din goja fler gånger och jag vet precis vad jag pratar om. Tänker du efter en sekund så vet du också att du är ute och cyklar på djupt vatten.
  • Nomanisanisland
    Ermenegildo skrev 2014-01-09 22:52:34 följande:
    Du fikuserar på helt fel saker, uppenbarligen.
    Inte lätt att hålla fikusen rak!
  • Nomanisanisland
    StarStruck skrev 2014-01-09 22:55:28 följande:
    Fikusifierat ^^ typ lika roligt som en annan tråd där jag tror att tjejen var gravidifierad eller liknande sa hon
    Ja är det inte det ena så blir det lätt det andra.
  • Nomanisanisland
    Orcha skrev 2014-01-09 22:56:56 följande:
    Du har dessvärre missat varenda gång. Du skulle bli utkastad av varenda sportklubb med den taskiga raten.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 23:00:12 följande:
    Bögar sätter på och blir påsatta av allt som har en kuk. Sexuell frustration kallas det 
    Stämmer inte. Och det vet du sötnos. Och frustrationen gav du nyss ett ansikte.
  • Nomanisanisland
    StarStruck skrev 2014-01-09 23:02:35 följande:
    Jag tror att det är en liten hen här i tråden som verkligen behöver sova
    så sant. och möjligen få lite kuk
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 23:04:48 följande:
    Stämmer visst och det vet du :)  
    Lägg ägg eller visa mig en definition av människa som utesluter bögar från den. Du har ingen aning om vad du pratar om. Och det vet du.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 23:07:23 följande:
    Där kom klappen på axeln och nu börjar flocken bildas hahaha. Jag har rätt. I allt :D
    Tro mig. Du har fel i nästan allt. Det mesta tragiska är att du utvinner någon slags humor ur det här, jag kan ju betrakta dig med det nedlåtande överseende som du förtjänar, men de finns de som råkar illa ut på riktigt för sin läggning.
  • Nomanisanisland
    Orcha skrev 2014-01-09 23:12:35 följande:
    And so it goes on and on and ooon...

De med mer, VI med mer medkänsla än så borde lägga ner denna diskussion med märkliga irri, och låta irri sitta med bultande...menar dunkande hjärta.
    H*n har visst ett agg mot något men jag misstänker att det har med irris egna person att göra snarare än ngt annat.
    It´s a long way to Tipperary.

Du har så rätt.

En återvändsgränd så god som någon.

En god natt önskar jag dig, kloka.

• Nomanisanisland
    Anonym (spelar roll) skrev 2014-01-10 17:38:14 följande:

Det är många som tycker att de hör ihop. Intressant att du "vet" vad alla tycker. Vad som är kränkande är nog upp till en själv. Skitsamma. Jag säger fikus och fortsätter med det. Har andra problem med det så är det just det. Deras problem.
    Det enda du är ju att göra bort dig själv. Så grattis till självmålet.
Svar på tråden Min son är fikus men vill inte tala om det för oss