Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Min son är fikus men vill inte tala om det för oss

Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:13:20 följande:
    Ja, jag har en rädsla för bögar. Jag blir äcklad av dom och vill inte ha dom nära mig. Bara tanken på att exempelvis sitta i en restaurang samtidigt som en bög, ger mig rysningar.

Och ditt försök att lära mig något gick helt åt skogen då jag råkar vara extremt rädd för spindlar. Jag är så rädd (fobi) att jag inte klarar av att döda den utan avlägsnar mig hellre från den. Samma med bögar. Jag avlägsnar mig kvickare än kvickt. Vill inte ens andas samma luft som dom.     
    Om du är på riktigt sök hjälp!

Annars lägg ner tramset.

Tror inte bögandad luft är vare än flatandad.

• Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 22:14:44 följande:

Uppenbarligen var det många som brydde sig i och med jag inte fick lägga ett inlägg och vara ifred, du brydde dig så pass att du berörde flertal av mina.

Sen undrar jag verkligen hur det är med din mentala hälsa, du verkar bära mycket frustration inom dig.

Att det sedan finns gott om folk som känner ren äckel inför visa ämnen får du helt enkelt leva med eller flyta bort från folk om det tär på dig så pass.

Att folk reagerar på dina dumheter är ett sundhetstecken. Man får tycka och säga det mesta, men det är ingen mänsklig rättighet att få framföra sina dumheter oemotsagd. Och tackar som frågar, mår alldeles utmärkt, din inskränkthet begränsar uppenbarligen dig mer än mig. Och vadå känna äckel inför en bög? Vad har du med deras sexualliv att göra? Sluta kladda mentalt!
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:16:11 följande:
    Vem har sagt att jag inte känner bögar? Jag känner många bögar men dom har jag sagt upp kontakten med eftersom dom hade annars hade påverkat mitt liv.
    Dem påverkar inte ditt liv mer än du låter dem. Det är du som väljer att bete dig irrationellt och begränsa ditt liv genom att bejaka dina vanföreställningar.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:17:26 följande:
    Jag tror att det är du som behöver hjälp :)  
    Har inget att lära av en vetvellig och hatisk fobiker som inte ens lyckas hålla isär bögluft och luftbög.
  • Nomanisanisland
    KimPossible skrev 2014-01-09 22:20:48 följande:
    Rätt intressant också att de "stolta homofober" som skriver i tråden verkar brottas med allvarliga aggressionsproblem. Det är nog hög tid för lite terapi, ja. 
    Ja. Går ofta hand i hand. Är man så lättkränkt så man tror att ens inandningsluft påverkas av de sexuella läggningar man projicerar på övriga utandanden så kan ju vad som helst trigga igång det hela
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:17:26 följande:
    Jag tror att det är du som behöver hjälp :)  
    För vad? För att jag är något mindre illa formulerat inskränkt än du är?
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:22:40 följande:
    Vem försöker du lura? Det syns på en bög att han är bög. Det finns ju diskreta bögar och dom är ju självklart värst!! Men de flesta bögar brukar det synas på direkt. 
    Hur ser man det? Bär de små skyltar? Doftar de bög? Eller flata? Har de foliehatt? Mustascher med vidhängande mustaschkopp och cykelstyre?
  • Nomanisanisland
    Orcha skrev 2014-01-09 22:20:41 följande:

Klart h*n gör! På samma sätt som man skannar rummet för åttabenlingar.
    Just det. *makar diskret undan Sleipner*
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:28:01 följande:
    Aggressionsproblem? Vart fick du det ifrån? Känner du mig?

Ni alla låter likadana. Det är som om någonting har programmerat er till att hänga i sådana här trådar och bara försvara allt som har med HBT och feminism att göra. Ni kommer med samma argument, samma svar, sen gillar ni att förnedra dom som säger emot och därefter klappar ni varandra på axeln och enar er och startar en flock och börjar attackera tillsammans. Psyksjuka är ni.. skriv in er!  
    Vilken diagnos menar du att vi lider av? Har du ofta sådana här vanföreställningar? Har det inte slagit dig att du får mothugg för att du är ute och cyklar? Att du lever i en inbillad paranoid värld är du är omgiven av hotfulla bögar och lesbianer som när som helst, ack hemska tanke, kan börja andas samma luft som dig?
Svar på tråden Min son är fikus men vill inte tala om det för oss