Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Min son är fikus men vill inte tala om det för oss

Anonym (irri) skrev 2014-01-09 21:32:25 följande:
    Apropå hjärnceller. Jag är homofob och har en IQ på 118. Brist på hjärnceller? Nej..
    Att ha är en sak, att kunna använda dem en annan.

Ungefär som att man kan ha kuk utan att ha en aning om vad man ska göra med den.

Fikus är för övrigt en kruktväxt.

Min moster surfar om skötsel av Jucca-palmer.

Undrar vad det betyder?

Rent julbordsmässigt.
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 20:51:41 följande:

Det är du det, jag skulle inte vara så givmild.

Hur menar du att bögar kan få egna barn?

Jag håller med dig om det, att fördöma folk generellt för deras läggning är lite vrickat, när det kommer till främlingar man inte vet nått om och man aldrig kommer stöta på, däremot min familj är bögfri och så kommer det att förbli.

Alltså bögar får barn precis som alla andra genom att en sädescell befruktar ett ägg.

I övrigt verkar du inte helt balanserad, vad spelar det för roll om en familj är bögfri eller inte?
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 21:01:35 följande:

Ja precis, så även om nån av bögarna motvillig sätter på en kvinna så blir slutresultatet fortfarande densamma, bögpar som har barn, och det är inget som kommer äga rum vid mitt julbord.

Nej. Och mina krukväxter knullar sällan på mitt påskbord. Vad det nu har med saken att göra. Däremot är påven naken under kläderna och det är jävligt snuskigt.
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 20:24:46 följande:

Jag önskar mina barn att föra familjenamnet vidare, inte rövknulla den till undergång.

Nej, det är dom antagligen inte.

Men om det otänkbara skulle yttra sig så har dom inget här att göra.

För det första lär dig skriva begripligt, det heter föra DET vidare om det syftar familjenamnet.

För det andra: det går lika bra att heterojucka sig till undergången - de flesta familjeberättelser handlar oavsett vem som knullar vem om förvärvaren, förvaltaren för fördärvaren.

Och den som förskjuter sina barn för att den inte kan släppa greppet om deras sexualliv borde inte ha barn.

Vet hut!
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 20:33:15 följande:

Om mina barn är normala ska dom givetvis vara lyckliga.

Homosexualitet är naturligt i alla rimliga bemärkelser. Du orimligt inskränkt och till synes lätt debil.
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 18:46:24 följande:

Jag har två, därav tanken.

Jag skiter ganska mycket om att det finns bögar så länge dom inte stör mig, i familjen däremot, nja, det skulle inte vara ett välkommet inslag.

Nu tillkommer det inte dig att styra folks läggning. Ditt tankesätt är vidrigt och din oförmåga att uttrycka det patetisk.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Ja fikus..) skrev 2014-01-09 17:32:10 följande:
    Tycker många av er fokuserar på helt fel grej, vad f** är problemet med att använda ordet fikus? visst finns det andra ord man kan använda men likväl förstår vartenda en av er vad TS menar... spelar ni bara korkade?? försöker ni vara roliga?? suckers.... (just det... det här ordet betyder ju något annat men ni vet vad jag menar.... lr??)

TS, Det kan hända att din son är just orolig för hur ni ska reagera. Det kan ju såklart vara så att han är orolig för egen del, att han tvekar? att han behöver förlika sig tanken att han faktiskt är homosexuell?? Ställ frågan om det är något han vill prata om eller behöver hjälp med. Samtidigt kan ni säga till honom att ni kommer att lyssna på vad han än har att säga utan att tänka något dumt om honom, lite subtilt. Hoppas det går bra.
    Problemet är att det är så dumt skrivet så att det blir helt obegriligt. Samt att TS borde kamma sig och skaffa sig en liten bok om krukväxter.
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 22:04:27 följande:

Dig tycker jag lika mycket om som bögar, och i och med tråden är uppenbarligen ett skämt så kan du tramsa sönder den med dina inlägg.

Som sagt ingen jävel bryr sig om vad du tycker om bögar. Det tillkommer inte dig att tycka ett skvatt om dem. Och även om tråden är trams, är din inskränkta dumhet uppenbarligen äkta.
  • Nomanisanisland
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:04:10 följande:
    De flesta är nog rädda att skylta med sin homofobi eftersom att man inte kan säga något negativt om bögar längre utan att hela Sverige ska hoppa på en. 
    Yttrandefrihet gäller inte för oss homofober, men islamofober och rasister och bögarna själva ska få uttrycka sig själva precis hur dom vill.

Varför? 

Att hysa en irrationell skräck för något som inte är för dum för att förstå vad det handlar om är inte något att yas över. Och uppenbarligen hindrar ingen dig från att sprida ditt trams.
  • Nomanisanisland
    Anonym (hiha) skrev 2014-01-09 17:03:02 följande:

Nu är tråden uppenbarligen i skämtsam anda lagt men fy fan vilken tanke, bög till son, yey.

Nästan så man skulle ha lust till en väldig sen abort.

Och du var ju smart då. Not.
Svar på tråden Min son är fikus men vill inte tala om det för oss