• Flizus

Min son är fikus men vill inte tala om det för oss

1) En persons sexuella läggning definierar hen själv. Vilken webbhistorik som existerar har inte med saken att göra alls.

2) Det finns ingen sexuell läggning som kallas "fikus"

• Flizus
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 21:32:25 följande:
    Apropå hjärnceller. Jag är homofob och har en IQ på 118. Brist på hjärnceller? Nej..
    En stolt homofob? De flesta brukar vara lite mer diskreta än att skylta med sin homofobi.
  • Flizus
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:04:10 följande:
    De flesta är nog rädda att skylta med sin homofobi eftersom att man inte kan säga något negativt om bögar längre utan att hela Sverige ska hoppa på en. 
    Yttrandefrihet gäller inte för oss homofober, men islamofober och rasister och bögarna själva ska få uttrycka sig själva precis hur dom vill.

Varför? 

Det kanske är en bra sak om nu hela Sverige hoppar på dig om du skyltar med din homofobi. Det kanske finns en anledning till det? Att stå upp för alla människor lika värde tycker jag är fantastiskt och beundransvärt.
  • Flizus
    Anonym (irri) skrev 2014-01-09 22:18:10 följande:
    Du svara inte på min fråga. Ge då fan i att svara alls.
    Yttrandefriheten gäller alla, med vissa begränsningar som till exempel hets mot folkgrupp. Även homofober.
  • Flizus
    KimPossible skrev 2014-01-09 22:20:48 följande:
    Rätt intressant också att de "stolta homofober" som skriver i tråden verkar brottas med allvarliga aggressionsproblem. Det är nog hög tid för lite terapi, ja. 
    Jag håller med.

Människor mördas för sin sexuella läggning. Hatet kommer först. 
Svar på tråden Min son är fikus men vill inte tala om det för oss