Inlägg från: Anonym (hiha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hiha)

Min son är fikus men vill inte tala om det för oss

Nu är tråden uppenbarligen i skämtsam anda lagt men fy fan vilken tanke, bög till son, yey.

Nästan så man skulle ha lust till en väldig sen abort.

• Anonym (hiha)
    Imortaelis skrev 2014-01-09 18:27:00 följande:

Du har ingen son självva?

Jag har två, därav tanken.

Anonym (Suck) skrev 2014-01-09 18:20:43 följande:
    Haha ja, låt oss förtrycka, mobba och önska livet ur homosexuella ungdomar för en läggning de föds med! Halleluja!

Idiot.

Jag skiter ganska mycket om att det finns bögar så länge dom inte stör mig, i familjen däremot, nja, det skulle inte vara ett välkommet inslag.

• Anonym (hiha)
    Imortaelis skrev 2014-01-09 19:10:03 följande:
    6
    Jag har en (ich två döttrar) och förstår inte dina tankebanor alls. Så länge dom hittar någon bra och vettigt individ att dela sitt liv med ger jag blanka fan i vad den individen har för kön. "Väldigt sen abort", vidrig tanke och hemsk inställning.

Jag önskar mina barn att föra familjenamnet vidare, inte rövknulla den till undergång.

Anonym (PS) skrev 2014-01-09 20:21:40 följande:
    Ja, antagligen är båda dina söner homosexuella.

Nej, det är dom antagligen inte.

Men om det otänkbara skulle yttra sig så har dom inget här att göra.

• Anonym (hiha)
    Anonym (PS) skrev 2014-01-09 20:29:25 följande:
    Ja, herregud, det är ju mest synd om dig!
    Homofober är bland de värsta egoisterna!
    Bara de är lyckliga så ska barnen lida!

Om mina barn är normala ska dom givetvis vara lyckliga.

• Anonym (hiha)
    KimPossible skrev 2014-01-09 20:35:44 följande:
    Om man nu ska ta eländet på allvar (jag låtsas en stund);

De kan föra vidare familjenamnet ändå, eftersom de naturligtvis kan få barn fast de är homosexuella. Om du nu har missat att vi skriver år 2014 och att landet heter Sverige. 

Kastar du ut dem ur familjen om de inte följer dina sjuka ideal så hoppas jag vid den gud jag inte tror på att du verkligen får ångra dina ord en vacker dag och sitta där ensam och bitter. Man saknar inte kossan förrän båset är tomt. 

hhmm egna barn?

Nu vet jag inte vilka tekniska bedrifter jag har missat men bögar kan inte få barn, eller det är nått du har missat på biologi mellanstadiet?

Hur menar du att värna om kärnfamilj är sjuka ideal, snarare att inte fördöma bögar och deras äckliga rätt att fostra barn är sjuka ideal.

• Anonym (hiha)
    KimPossible skrev 2014-01-09 20:48:17 följande:
    Ja, jag har två egna barn, söner, och bryr mig inte ett smack om deras sexuella läggning. Så länge de är lyckliga och har en partner som respekterar dem och behandlar dem väl är jag glad.

Klar en bög kan få barn! Jag undrar snarare om det är du som missat biologin i skolan. Dessutom missat väldigt mycket av hur samhället utvecklats. Mår du bra där under stenen?

Att fördöma människor för deras sexuella läggning är sjukt, ja. Men det behövs som jag skrev tidigare fler än två hjärnceller för att begripa det, så jag får väl se dig som ett hopplöst fall. 

Det är du det, jag skulle inte vara så givmild.

Hur menar du att bögar kan få egna barn?

Jag håller med dig om det, att fördöma folk generellt för deras läggning är lite vrickat, när det kommer till främlingar man inte vet nått om och man aldrig kommer stöta på, däremot min familj är bögfri och så kommer det att förbli.

• Anonym (hiha)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2014-01-09 20:54:56 följande:
    Antingen har de sex eller också gör de en IVF. Det du menar är att par där båda parter är av samma kön inte kan få gemensamma biologiska barn. Det gäller även par där den ena parten (eller båda) är infertila.

Det är inte samma sak som att inte kunna få egna barn.
    Är det mindre vrickat att göra det när det gäller någon som man påstår sig älska menar du?

Var tar en man ivf?

• Anonym (hiha)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2014-01-09 21:00:17 följande:
    Nu kommer det säkert som en överraskning för dig men givetvis så måste en kvinna på något sätt vara inblandad. Hur det sker är lite olika.

Du svarade inte på min fråga.

Ja precis, så även om nån av bögarna motvillig sätter på en kvinna så blir slutresultatet fortfarande densamma, bögpar som har barn, och det är inget som kommer äga rum vid mitt julbord.

• Anonym (hiha)
    Nomanisanisland skrev 2014-01-09 22:03:16 följande:
    Nu tillkommer det inte dig att styra folks läggning. Ditt tankesätt är vidrigt och din oförmåga att uttrycka det patetisk.

Dig tycker jag lika mycket om som bögar, och i och med tråden är uppenbarligen ett skämt så kan du tramsa sönder den med dina inlägg.

• Anonym (hiha)
    Nomanisanisland skrev 2014-01-09 22:12:07 följande:
    Och du var ju smart då. Not.

Uppenbarligen var det många som brydde sig i och med jag inte fick lägga ett inlägg och vara ifred, du brydde dig så pass att du berörde flertal av mina.

Sen undrar jag verkligen hur det är med din mentala hälsa, du verkar bära mycket frustration inom dig.

Att det sedan finns gott om folk som känner ren äckel inför visa ämnen får du helt enkelt leva med eller flyta bort från folk om det tär på dig så pass.

Svar på tråden Min son är fikus men vill inte tala om det för oss