Min son är fikus men vill inte tala om det för oss
Nu är tråden uppenbarligen i skämtsam anda lagt men fy fan vilken tanke, bög till son, yey.
Nästan så man skulle ha lust till en väldig sen abort.
Nu är tråden uppenbarligen i skämtsam anda lagt men fy fan vilken tanke, bög till son, yey.
Nästan så man skulle ha lust till en väldig sen abort.
Jag har två, därav tanken.
Jag skiter ganska mycket om att det finns bögar så länge dom inte stör mig, i familjen däremot, nja, det skulle inte vara ett välkommet inslag.
Jag önskar mina barn att föra familjenamnet vidare, inte rövknulla den till undergång.
Nej, det är dom antagligen inte.
Men om det otänkbara skulle yttra sig så har dom inget här att göra.
Om mina barn är normala ska dom givetvis vara lyckliga.
hhmm egna barn?
Nu vet jag inte vilka tekniska bedrifter jag har missat men bögar kan inte få barn, eller det är nått du har missat på biologi mellanstadiet?
Hur menar du att värna om kärnfamilj är sjuka ideal, snarare att inte fördöma bögar och deras äckliga rätt att fostra barn är sjuka ideal.
Det är du det, jag skulle inte vara så givmild.
Hur menar du att bögar kan få egna barn?
Jag håller med dig om det, att fördöma folk generellt för deras läggning är lite vrickat, när det kommer till främlingar man inte vet nått om och man aldrig kommer stöta på, däremot min familj är bögfri och så kommer det att förbli.
Var tar en man ivf?
Ja precis, så även om nån av bögarna motvillig sätter på en kvinna så blir slutresultatet fortfarande densamma, bögpar som har barn, och det är inget som kommer äga rum vid mitt julbord.
Dig tycker jag lika mycket om som bögar, och i och med tråden är uppenbarligen ett skämt så kan du tramsa sönder den med dina inlägg.
Uppenbarligen var det många som brydde sig i och med jag inte fick lägga ett inlägg och vara ifred, du brydde dig så pass att du berörde flertal av mina.
Sen undrar jag verkligen hur det är med din mentala hälsa, du verkar bära mycket frustration inom dig.
Att det sedan finns gott om folk som känner ren äckel inför visa ämnen får du helt enkelt leva med eller flyta bort från folk om det tär på dig så pass.