Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Ska jag utsätta min för tidigt födda för detta?

hade det varit magsjukan hade jag förstått dig men det här är inget som man nekar barn att komma för, då skulle du få vara hemma hela tiden med den lilla.
    En 6 månaders bebis klarar dessutom av en förskylning ganska bra så det är klart att syskonen ska få komma.

• vampyria2
    TeresB skrev 2014-01-09 16:42:24 följande:

Jag tror inte man förstår om man inte har ett prematurtbarn.
    Jag har haft tre prematur barn men förstår inte ändå, bebisen är ändock 6 månader reglerad tid nu och det är hans syskon som ska komm, som sagt hade de haft magsjukan eller liknande så hade jag förstått med lite feber två dygn innan de ska komma är ingen bra anledning till att säga att de inte får komma.
  • vampyria2
    TeresB skrev 2014-01-09 16:42:24 följande:

Jag tror inte man förstår om man inte har ett prematurtbarn.
    Jag har haft tre prematur barn men förstår inte ändå, bebisen är ändock 6 månader reglerad tid nu och det är hans syskon som ska komm, som sagt hade de haft magsjukan eller liknande så hade jag förstått med lite feber två dygn innan de ska komma är ingen bra anledning till att säga att de inte får komma.
  • vampyria2
    liv skrev 2014-01-10 11:34:29 följande:
    Vill man vara ordningsnazist så får man väl vara det. Jag tycker att det är idiotiskt att skicka iväg sjuka barn en helg till en preemie. Vad är anledningen??? Dör ungarna av att komma nästa vecka? Nej.
    Men ungarna är inte sjuka, de hade lite feber för två dagar sedan-
Svar på tråden Ska jag utsätta min för tidigt födda för detta?