• Emiems

Flunitrazepam Mylan

låter sjukt att få benso när man ä gravid.. jag skulle aldrig stoppa i mig det.. du får väl stå ut!
    Har oxå gravid plågor men inte skulle jag medicinera det.

• Emiems
    gudrunberit skrev 2014-02-10 23:14:27 följande:
    Att lida av sömnbrist vecka ut och vecka in gynnar vare sig mamma eller bebis. Det är mycket nedbrytande och alla har vi olika grader av krämpor, vissa mer andra mindre och jag tror inte st skulle få utskrivet medicin bara för att...
    Jag har fått lergigan utskrivet pga illamående och ingen har sagt att jag inte får ta den i slutet av graviditeten. Jag är i v 34 nu. Tack och lov är jag inte illamående längre men skulle jag behöva ta den skulle jag inte tveka. Dubbelkolla med läkaren ang lergiganen. Min erfarenhet är att familjeläkarna inte har riktig koll. Lycka till!
    vilket snack!!

jag sover några minuter varje timme, vaknar hela tiden! Lider enormt mkt av sömnbristen, fått lergigan comp utskrivet av läkaren men tar det inte för det skulle jag inte göra.
    Spelar ingen roll hur ont jag har eller hur många besvär jag har.

Jag får vara stark för mitt barns skull, jag har inte så långt kvar & har jag klarat det hittils så klarar jag det sista biten.

Era bekymmer är inte värre än mina bara för att jag inte väljer att knarka under graviditeten.Benso är verkligen att ta i, borde finnas annt än det för att kunna få sova!
    Överdrivet!

bara för att man får det utskriven av läkare betyder inte det att det är OKEJ.

Tragiskt att höra att DU inte ens skulle tveka om du mådde lite illa. 

Det är ett litet oskyldig liv där inne i magen som växer, tycker inte alls det är ok att stoppa i sig vad som helst bara för att mamman ska må bra.!!!
Svar på tråden Flunitrazepam Mylan