• che71

Gravid igen efter 7 missfall!!!

Hej!
    Jag är gravid i v 23 efter 6 missfall. (inga barn)
    Läs Atentråden om immunförsvaret som kan vara en orsak till upprepade missfall.
    Med medicinering kan det fungera,intralipid dropp+ prednisolon+Fragmin+ babyaspirine,
    samt progesteron o fiskolja
    Håller tummarna för dig!

• che71
    MalinP82 skrev 2014-01-14 13:31:43 följande:

Var inne på läkarekontroll idag och bad om ett VUL för jag blödde lite imorse Rynkar på näsan
    Hon såg en förtjockad slemhinna o stängd livmodertapp tyckte jag hon sa och en gulkropps nånting men inget foster...!!!! Ahhhh.... LIVRÄDD!!!
    Antaligen är jag inte så långt gången som jag tror annars kan det vara utomkveds sa hon men såg ändå inget tecken på det eller att det skulle vara missfall heller...

Lämnade blodprov idag och ska lämna igen i övermorgon och stiger värdena ska jag på VUL den 23 som planerat... Nu är jag livrädd kan jag lova... Tänk om hon ringer imorgon och säger att dom gravhormons testet visar över 1000 (då ska det synas på VUL, gör det inte det då så är det nåt fel...)

HOPPAS att det bara är så att jag inte är lika långt gången som jag trodde...

Håller tummarna!!
    Men vet du när du hade ÄL?
    Jag hade en ofostrig graviditet i våras då hcg steg som det skulle, var uppe i 25000 i vecka 9 men på VUL var det inget foster, bara hinnsäck o gulkropp...sen blödde det ut som missfall 1 vecka senare.
Svar på tråden Gravid igen efter 7 missfall!!!