Ellaa skrev 2015-06-03 16:05:16 följande:
VA!? Elaaunna fick ni avslag igen från Migrationsdomstolen!?!??! På vilka grunder den här gången... Då jag antar att ni skickade in mer bevis under er överklagan?
Är enda motiveringen att han var asylsökande innan eller? Stannade han i landet olagligt efter avslag eller? Varför straffar de han SÅHÄR mycket!!!! Vad för bevis skickade du in? Det här är sanslöst.
Hoppas ni vinner i Kammarrätten - Migrationsdomstolen stödjer väl alla beslut som Migrationsverket tar, hoppas Kammarrätten har lite mer objektiv syn på detta med tidigare asylansökan.
Jag beklagar verkligen, ni kämpar så hårt och ger inte upp! Önskar er det bästa!
Nej han var aldrig asylsökande. De bevis som vi skickade till Migrationsdomstolen (som Mig verket ville inte ha) många fotona, sms-chatt biljetter och pass stämplar tyder på att jag och min sambo har kontinuerlig kontakt och det var ok enligt de, men kvar är de några fel sagda eller missförstådda datum under hans intervju, för min och min sambos besök till varandra!
Det handlar om tiden som sträcker sig under 4 år!
Och nej han var inte i landet när han fick avslag från Mig-verket!
Han är här just nu på sina 90 viseringsfria dagar, 25 dagar kvar och sedan tillbaka till hemlandet! Ett rent helvete kan man säga!
Tack för din stöd Ella!
Snäll du är verkligen!
Önskar dig allt det bästa too!