• whatever1986

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Anonym (Mig tant) skrev 2014-01-10 16:05:38 följande:
    Vilken enhet har ni sökt på? Väntetiderna kan mycket väl vara de som står på hemsidan eller så kan de vara både kortare och längre.

Vi har sökt på nätet så jag vet inte var det hamnar. Jag bor i Skåne så borde det inte hamna i Malmö då?
  • whatever1986
    Anonym (hoppas) skrev 2014-01-10 16:01:30 följande:
    Det låter ju bra. Vad jobbar du med? Ni kanske kan öppna eget bageri.

Jag är nästan färdigutbildad socionom
  • whatever1986
    Anonym (hoppas) skrev 2014-01-10 16:38:12 följande:
    Det blir inget bullbak med andra ord.

Haha jo det kan det bli i framtiden kanske. Jag gillar ombyte
  • whatever1986
    Smilla75 skrev 2014-01-10 17:31:22 följande:
    Javisst, det gör det. Er ansökningsdag kommer att vara i november. Ni är gifta och det blir säkert inga konstigheter, mer än att ni tyvärr får vänta en tid som så många andra.

Tack så Mycket för svaren, skönt att veta lite mer
  • whatever1986
    Anonym (hoppas) skrev 2014-01-10 17:16:35 följande:
    Då önskar jag er lycka till och hoppas att han inte förändras efter att han fått PUT.

Tack
  • whatever1986
    Jozie01 skrev 2014-01-13 20:44:29 följande:
    Bara för att du bor i Skåne så betyder inte det att ärendet hamnar där. Jag bor själv i Malmö och min mans ärende hamnade uppe i Solna :/

Okey då vet jag det tack för svaret man känner sig helt vilse i allt detta.
  • whatever1986
    Jozie01 skrev 2014-01-13 21:17:35 följande:
    Jo samma här. Man får inga raka svar på någonting :/ hoppas att det kommer fixa sig för er snabbt iaf :)

Väntar ni eller är ert klart?
  • whatever1986

Nej USA verkar ha förtur inom det har jag märkt också. Taskigt att det ska vara så men det är ju bra för er

• whatever1986
    Karibusana skrev 2014-01-29 09:27:21 följande: