Min dotter är 2år och har ALDRIG sovit en hel kväll/natt
Min dotter har inte sovit bra sedan hon föddes. I början vaknade hon varannan till var tredje timme eller var 30:e min hela nätterna o ville ha bröstet, sedan på dagen sov hon bara 45min runt lunch och ibland nångång på em men har alltid varit glad och aktiv! Alla sa att när jag väl slutar amma så kommer hon att sova bättre så efter 7 månader så slutade jag men hennes sömn blev inte bättre och med tanke på att hon knappt sov på dagarna så trodde jag att jag skulle gå in i väggen. Läkaren skrev ut nå sömnmedel som skulle få kroppen att ställa om sig men det funkade inte och känndes helt fel att ge så jag gav inte mer. Vi har provat ALLT men ingenting funkar..Att somna är inga problem man följer med henne till sängen och hon somnar relativt snabbt men efter 45min så börjas det..Hon vaknar mellan 2-5ggr från kl 19.30 till ca 23.00.. När hon sedan vaknar efter 23 så får hon komma till min säng men även där vaknar hon till på nätterna men somnar lika fort..Om 10 veckor får hon en lillebror och jag vet inte alls hur jag ska göra?!?! Någon som har haft samma problem???