Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Vilken summa skulle du sälja sex för?

För en miljard ställer jag garanterat upp! Kanske för 10 miljoner också...

• felicityporter
    Thomas66 skrev 2014-01-07 20:49:32 följande:

Sluta , du skulle lätt ligga för 100000
    Haha, aldrig! Däremot skulle jag antagligen göra det för 10 mille - förutsatt att klienten inte hade någon äcklig fetish som jag var tvungen att gå med på. För en miljard däremot skulle jag gå med på i princip vad som helst.
  • felicityporter
    lövet2 skrev 2014-01-07 22:18:36 följande:
    Japp! Det där är en fråga om principer och integritet.
    Så med andra ord är massör ett yrke du aldrig skulle kunna tänka dig heller, oavsett lön?
  • felicityporter
    lövet2 skrev 2014-01-07 23:33:02 följande:
    Om jag hade en rejäl utbildning som massör, så skulle jag naturligtvis ta betalt för min yrkesskicklighet. Det skulle inte gå emot mina principer.
    Däremot skulle jag t ex inte ta ett jobb på en tobaksfabrik eller att forska på labbråttor.
    Jag har väldigt svårt att se skillnaden mellan massage och sex, sex är väl egentligen någon slags form av "lyxmassage" och om någon är duktig på det och är villig att utföra det för betalning är det väl toppen!
  • felicityporter
    Arbetsvegan skrev 2014-01-08 00:44:18 följande:
    Du har aldrig behandlats med medicinsk massage va? Det är allt annat än allt det som sex ska vara...

Det enda de, även vanlig massage, har gemensamt är att man använder muskler, sen slutar likheterna där...
    Nej, jag har aldrig fått massage av någon professionell massör eftersom jag tycker att det är obehagligt när människor rör mig. Min poäng tycks ha gått dig helt förbi; jag har aldrig anklagat massörer för att vara prostituerade, min avsikt var att lite försiktigt påpeka att det finns andra (ibland) behagliga tjänster vi lagligt kan köpa i samhället, vilket gör det löjligt att slå sig för bröstet och förkasta just en typ av tjänst.

Jag skulle inte heller vilja arbeta som prostituerad men jag skulle inte vilja arbeta som rörmokare heller, jag finner dock ingen anledning att stoltsera med: "prostitution/rörläggning går mot mina principer och jag skulle inte göra något av det för alla pengar i hela världen (eftersom jag är en bättre människa!)"
  • felicityporter
    Vilhelmina001 skrev 2014-01-09 00:08:51 följande:
    Nu tror jag i och för sig inte, att de individer som KAN inspirera lust hos det motsatta könet, köper sex. De "behöver" ju inte det. (Undantag kan såklart finnas, typ individer som har någon knasig perversion som vanliga människor inte går med på.)
    Jag lovar att det är många helt vanliga, attraktiva, män som köper sex. Att det bara skulle vara udda människor som köper sex är en myt. Nej, jag är inte prostituerad men jag är tillräckligt insatt i ämnet för att uttala mig.
  • felicityporter
    Vilhelmina001 skrev 2014-01-09 00:37:29 följande:
    Varför gör de det då..? Det är mig obegripligt. Det måste ju ändå finnas något knasigt med i bilden, som att de vill ha övertaget, förnedra, eller att det ska vara en "riktig hora" (typ skitig, slampig, vulgär... till skillnad från frun eller de medelklasstjejer de träffar annars.)
    Det finns många saker vi gör här i livet endast p.g.a nyfikenhet/extra spänning i vardagen. Människor är av naturen nyfikna och dras till saker som livar upp vardagen. Det är inget konstigt eller skamligt med det.
  • felicityporter
    Millicent skrev 2014-01-09 13:08:57 följande:
    Absolut! Vad ska jag med en miljard till? Jag har det bra och inga ekonomiska problem. 
    Men en miljard skulle väl ändå ge dig betydligt högre levnadsstandard än du har idag? Du hade aldrig behövt jobba en dag till i ditt liv (om du inte vill), du skulle aldrig någonsin behöva oroa dig för att bli av med jobbet, du skulle få möjligheter som du inte ens kan drömma om idag, du hade haft möjlighet att bo precis var du vill och skulle kunna bygga ett helt nytt hus utan att behöva ta en endaste krona i lån, eventuella barn skulle aldrig behöva oroa sig över att hitta en bostad när det är dags för dem att flytta, du skulle få möjlighet att placera en rejäl del av pengarna och få dem att växa ännu mer, etc, etc.
  • felicityporter
    Fru Blanka av Namur skrev 2014-01-19 18:59:55 följande:
    Nej. Det stämmer med vetenskap och beprövad erfarenhet. Horor har aldrig varit lyckliga, eller kunnat erbjuda sina barn en lycklig uppväxt.
    Hur vet du detta? Har du frågat alla horor som funnits?
Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?