• Salacka

IVF Riga, hur går det till i praktiken?

Hej, jag har en ny erfarenhet ? jag provade behandling i Lettland. Det kändes lite riskabelt, men jag hade tur. Vänners vänner tipsade mig Skrattande Kliniken iVF Riga ser bra ut, alla var vänliga och tog kontakt med mig på en gång. Och de har kostnadsfria konferenser ? det var toppen, jag kunde fråga och diskutera många saker innan (tro mig, jag hade många frågor och tvivel ?Flört) Och hotellet ligger i byggnaden bredvid, om du plötsligt beslutar dig för att stanna. Min undersöknings- och behandlingsplan från Dr. Fodina (hon gjorde för övrigt stort intryck på mig!) tog endast en dag, nu väntar jag på mina perioder ? så jag hoppas att allt kommer att gå bra den här gången!!! Jag håller tummarna!

• Salacka

Förresten... jag har läst någonstans här om en del felkommunikation på iVF Riga Obestämd - vet inte, min koordinator Jelena svarar mig ASAP... Glad

• Salacka

Hej,
    är det någon som planerar att besöka iVF Riga gratis konsultation i Stockholm, Östermalmsgatan 87d, den 24 februari? Patientsamordnare Jelena (och Marina), de kommer att vara där! 

Svar på tråden IVF Riga, hur går det till i praktiken?