• trixell

11dagar kvar! Någon mer som bara väntar?

Bf 31/1 så 22 dgr kvar... Tredje barnet. Ska till BM imorn så ska bli intressant o se om h*n fixerat sig. Kändes så här om dan. Ilar som tusan nu och foglossningen är värre. Lite tråkigt eftersom det gör det så svårt att sitta på golvet och leka med de andra barnen!

Hittills har jag hållit igång som en galning med att göra om barnens rum. Byggt, målat, tapetserat, monterat möbler och byggt ett litet barnkök :) Men nu har kroppen sagt ifrån så imorn funderar jag på att sy ett babynest. Lite lugnare arbete men samtidigt nåt att göra. Är du/ni andra pyssliga och gör mycket saker själva? Tycker det fördriver tiden väldigt bra :)

• trixell

Jag har också tvättat bebiskläder idag. Helt GALET va dom är SMÅ!! :) Man kommer ju knappt ihåg... Måste kännas ganska skönt för er som har lite äldre barn som sköter sig mer eller mindre själva. Själv börjar jag undra vad jag gett mig in på med en 2 och en 4-åring här också... (och hästar) ;) Men men, kanske lika bra att ta allt på en gång så att säga :P Vila får man väl göra när man gått i pension ;)

• trixell
    Sulvi skrev 2014-01-08 17:29:02 följande:
    Man får ju lätt igen det ju äldre de blir! Är tacksam över att det är två år mellan mina flickor. Leker tillsammans hur bra som helst!

Vi hade ju inte tänkt ha fler än två men så kommer nu en lillebror som vi inte sparat något till. Det ÄR kul att få handla pyttekläder igen

När förhållande till BF föddes dina två?
    Ja det är sant. Mina leker också fantastiskt bra tillsammans redan. Mycket tack vare att yngsta pratar som om de vore lika gamla (alltså väldigt bra) vilket underlättar mycket!

Sonen som är 4 föddes på BF+7 och dottern BF+2 så jag gissar att det blir på BFdagen denna gång :) Hur som helst hoppas jag att lill*n stannar där inne så länge det bara går eftersom hon är ganska liten...

När i förhållande till BF föddes dina?
Svar på tråden 11dagar kvar! Någon mer som bara väntar?