• Lovisa09

Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!

Hej! Gick i tisdags med i vv online. Har mha viktklubb gått ner ca 15 kg, har stått still ett bra tag, sedan i våras och vill nu kämpa mig av med de sista 8 kilona. Tänkte då testa nått nytt och nytt brukar vara motiverande. :) har vägningsdag tisdagar. Startvikten är 68kg och målet blir ju då 60 kg. Hänger gärna på här och får lite tips och pepp när det behövs :)

• Lovisa09
    scorpiontjejen skrev 2014-10-18 20:31:53 följande:
    Såg det nu Pyret.. trist. Hoppas de tar fram nåt program för gravida.. nåt bra o snällt program..
    Lovisa09 skrev 2014-10-18 19:40:21 följande:

Hej! Gick i tisdags med i vv online. Har mha viktklubb gått ner ca 15 kg, har stått still ett bra tag, sedan i våras och vill nu kämpa mig av med de sista 8 kilona. Tänkte då testa nått nytt och nytt brukar vara motiverande. :) har vägningsdag tisdagar. Startvikten är 68kg och målet blir ju då 60 kg. Hänger gärna på här och får lite tips och pepp när det behövs :)

Ok! 15 kg är asbra! Hoppas resterande kilon försvinner med vv då smile1.gif ! Tränar du nåt?
    Jo jag är nöjd med - 15kg såklart!! Jag vill bara ner lite till:). Jag tränar mestadels löpning men har fått en skada i foten så de sista månaderna har jag fått dra ner på löpningen. Men hoppas jag snart kan trappa upp det. Sprang mitt första Gbg-varv i maj och har siktet inställt på ännu ett varv nästa år men just nu ser det lite mörkt ut. Gymmar ibland och går promenader och några kortare löprundor blir det ändå varje vecka.
  • Lovisa09
    TouchOfRed skrev 2014-10-19 10:15:19 följande:
    Oj vad duktigt! 15 kg, önskar jag också kan lyckas med det! Lycka till med resterande 8 kg, klart vi peppar så gott vi kan Flört
    Tack!!! Känns motiverande med nått nytt, ska väga mig på tisdag men jag är vågberoende så väger mig nästan varje dag. Galet! Men får se på tisdag vad resultatet blir!
  • Lovisa09

Vet inte om vv är någon mirakelväg eller vad:) . Kilona rasar av. Har bara varit med i 1 1/2 vecka och vågen visar - 2,5 kg. Galet! Har använt lite extrapoints men inte tränat så mycket eftersom jag är skadad i min fot. Men fortsätter det så här är jag mer än nöjd:) roligt när det lossnar och det visar sig på vågen!!

• Lovisa09

Har nu varit med i fyra veckor och gått ner från 68 till 64 kg. Så jäkla gött!!! Fyra kg kvar sen är jag i mål!!! Så skönt med något som fungerar:)

• Lovisa09
    scorpiontjejen skrev 2014-11-25 19:54:30 följande:

Då var vägningsdagen här och domen blidde bra även fast jag ätit massa gott i helgen. -0.8 kg och i och med det resultatet så har jag nått mina -11 kg som jag hade satt upp som mål till julen. Woho! Tur det finns veckobonus btw!

Nu är det bara att kämpa vidare nedåt! Har ju ändå fram tills jul som jag ska fortsätta "stenhårt"..Sen till julen ska jag äta av allt gott, MEN försöka äta med måtta.. lättare sagt än gjort kanske.. men man har ju ingen lust att gå upp kilona man lyckats gå ner! 

Går det bra för er alla?!

Härligt jobbat.!!!! Här är det tre kg kvar till målet så 5 kg är väck på drygt en månad. VV funkar finfint:)
  • Lovisa09

Tycker man småäter lite väl mycket för tillfället men har tänkt att det ändå är ok i dessa tider. Vågen stod på 61,9 häromdagen så har lyckats gå ner 6,1 kg sedan mitten av oktober. Långsamt då de första 5 rasade av på en månad men det får ta den tid det tar. Har 1,9 kg kvar till målet. Kommer unna mig i jul men ändå tänka på vad jag väljer av all mat. Är ingen storätare av julbord, däremot så är alla choklad min bästa vän på julen :) ska försöka lägga band på mig men har ändå tänkt att njuta!

Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!