Nussan skrev 2014-01-29 17:13:21 följande:
Hej svarta damen. Jag kör Vv online. Och jag är supernöjd! Tycker man får bra koll på vad man äter, hur mkt man har kvar och register på många många livsmedel. Finns många listor fulla med recept, middagar-, frukostar-, mellanmåls- förslag. Har nog ingenting att klaga på alls. Man kan välja att sortera listorna efter hur många points man vill. Låt säga att du vill veta vilken mat som är "gratis" alltså med 0 pp. Då kommer det upp en oändlig lista. Sen kan man välja 1-4 pp, 5-8 pp osv.. Vilket har hjälpt mig mycket för att få ihop middagar mm och få alla pp att räcka dagen ut. Finns även bra info i appen som heter "hjälp" där dem förklarar i sin enkelhet om hur du kan göra med pp, veckobonusen, aktivitetsbonus mm. Du fyller även i varje vecka hur mycket du gått ned och då gör dem en ny omräkning på hur många pp du får äta och du ser även din viktnedgång i diagram. Tyvärr skriver jag från mobilen och kan därför inte visa dig en bild :(. Men jag tycker du kör på :) jag har gått ned 3 kg på 9 dagar. Och då har jag verkligen unnat mig för veckobonusen på helgen och sparat points till kvällen så jag kan äta lite choklad :). Sen valde jag det erbjudandet som finns nu där man inte binder upp sig. Betalar 495:- (tror jag det var) i medlemsavgift. Sen 195:- i mån. Plus 40 procent rabatt på medlemsavgiften. Så första månaden vart allt sammantaget 300 kr typ. :D
Hej Nussan och tusen tack för ditt utförliga svar! :) Låter riktigt bra!! Och 3 kg på nio dagar är ju fantastiskt! Grattis till det! Tränar du något?