Vänner sökes
HHejhej!
Är en 25åring snart 2barnsmamma som bor i Sjöbo.
Hur gamla är dina barn?
HHejhej!
Är en 25åring snart 2barnsmamma som bor i Sjöbo.
Hur gamla är dina barn?
Kul jag hittade hit :)
Just nu är vi mitt uppe i flytten. Och har sen några månader tillbaka renoverat huset vi flyttar till nästa vecka.
Annars är jag 'bara' med min son och försöker roa honom :D Och träffar min familj.
Vad gör du om dagarna?
Var bor du?
Kul att du också hittade hit ;)
Vad gör du om dagarna? :)
Aha. Ja just nu är det.väldigt mycket med packning, renovering och flytt som gäller. Var på öppna förskolan ett par ggr förra året vilket var uppskattat och ska väl böeja gå där igen när vi flyttat. :)
Förutom det så myser jag helst med sonen och gör nåt skoj med honom :)
Vi ska flytta till hus i Sjöbo sommarby. Vart bor du?
Åh, det låter som en härlig tripp. Jag längtar efter ett glas av mitt favoritvin men det dröjer ju minst 6 månader till. Beroende på om det funkar med amning eller ej. :)
Idag har jag lagt klinkers i badrummet. Och busat med lilleman. Själv?
Tissw; haha. Förstår dig. Jag fick barn mars 2013 och gravid igen. Jag längtar såååå efter mitt goda vin :D Det blir nog två glas när jag väl kan dricka igen ;)
Idag har jag lagt klinkers i badrummet. Och busat med lilleman. Själv?
Tissw; haha. Förstår dig. Jag fick barn mars 2013 och gravid igen. Jag längtar såååå efter mitt goda vin :D Det blir nog två glas när jag väl kan dricka igen ;)
Tack! Har du också fått tätt? Just nu känns det stressigt men ändå spännande. Precis flyttat till hus som vi fortfarande renoverar så flyttlådor ståendes här och där, sladdar hängandes och bara massa 'skit' som är ivägen. Sonens rum är färdigt förutom lister och lite inredning. Så där kan han vara, plus så har han fått en 'inhängnad' i vardagsrummet. .haha.. Inte för han tycker det är särskilt skoj att vara där så länge själv. Utan blir mycket bärande på honom. Liten kille blir STOR kille efter ett tag ;)