• Tisse82

Vänner sökes

Hej jag bor precis utanför lundð???har 3 fantastiska pågar 10 och 8år och minstingen på 8 månader!!

• Tisse82

Just nu är jag föräldraledig och försöker ta mig till öppnaförskolan i alla fall en dag i veckan! Har två skolbarn och fullt ös efter kl 2 då dom kommer hem men jag älskar detð??? annars är det promenader, fikaträffar och mys med barnen som gäller i min vardag! Vad gör ni om dagarna?

• Tisse82

Ja det är vi minsannð??? låter som en kylig tripp.. Men alltid lika skoj:) här har jag redan tjuvsmakat på favvovinet!! Farligt man får sån mersmak.. Varit utan allt för länge! Usch nu lät det helt tokigt men tolka mig rätt.. Hið???

• Tisse82

Grattis till graviditeten holkð??? att få barn så tätt är helt fantastiskt:)

• Tisse82

Mellan mina två första är det 18 månader imellan:) visst var det en stressig intensiv period men helt underbar! Nu är dom 10 och 8 år och har för 8 månader sedan fått ett syskon! Denna kombo är också fantastisk! Dom är så kärvänliga uppmärksamma och Goa mot sin lillebror. Det värmer så i mammahjärtat att se.
    Spännande med hus och renovering och då ha möjlighet att göra det till sitt eget! Men det ligger mycket jobb bakom.

Svar på tråden Vänner sökes