Vänner sökes
Hej jag bor precis utanför lundð???har 3 fantastiska pågar 10 och 8år och minstingen på 8 månader!!
Hej jag bor precis utanför lundð???har 3 fantastiska pågar 10 och 8år och minstingen på 8 månader!!
Just nu är jag föräldraledig och försöker ta mig till öppnaförskolan i alla fall en dag i veckan! Har två skolbarn och fullt ös efter kl 2 då dom kommer hem men jag älskar detð??? annars är det promenader, fikaträffar och mys med barnen som gäller i min vardag! Vad gör ni om dagarna?
Ja det är vi minsannð??? låter som en kylig tripp.. Men alltid lika skoj:) här har jag redan tjuvsmakat på favvovinet!! Farligt man får sån mersmak.. Varit utan allt för länge! Usch nu lät det helt tokigt men tolka mig rätt.. Hið???
Grattis till graviditeten holkð??? att få barn så tätt är helt fantastiskt:)
Mellan mina två första är det 18 månader imellan:) visst var det en stressig intensiv period men helt underbar! Nu är dom 10 och 8 år och har för 8 månader sedan fått ett syskon! Denna kombo är också fantastisk! Dom är så kärvänliga uppmärksamma och Goa mot sin lillebror. Det värmer så i mammahjärtat att se.
Spännande med hus och renovering och då ha möjlighet att göra det till sitt eget! Men det ligger mycket jobb bakom.