• snobben00

Svagt positivt (?) gravtest, bruna flytningar i samband med BIM

Beklagar verkligen att du fick missfall, fick ett också i somras i v.7 efter 5 ivf-försök.
    Nu efter min 9:e ivf så har jag fått positivt graviditetstest med fin stegring men börjar få ljusrosa/ljusbruna flytningar och befarar tyvärr det värsta.... igen.

• snobben00
    Scintilla skrev 2014-02-18 18:40:17 följande:
    Jag förstår din oro, men jag hoppas verkligen att flytningarna inte är ett dåligt tecken i ditt fall! Vilken vecka är du i?
    Jag är bara på "ruvdag 8" efter en ivf. Fick tillbaka en fin 5 dagars odlad blastocyst 10 feb och har inte "officiell testdag" egentligen förrän 28 feb enligt sjukhuset men har redan fått stegrande tester. Glad
    Äggplocksdagen räknas som v.2 så jag är väl i v.4 imorn.... jättetidigt än.... och skört Rynkar på näsan
  • snobben00
    Scintilla skrev 2014-02-20 08:55:48 följande:
    Hur går det för dig? Jag håller tummarna för att flytningarna upphört och att allting fortsätter som det ska!

Fick "gravid 2-3" på Clearblues digitala igår kväll och flytningarna har upphört så nu är det bara att vänta och se och hoppas att det vill fortsätta.... i närmare 40 veckor utan konstigheter...
Svar på tråden Svagt positivt (?) gravtest, bruna flytningar i samband med BIM