• Pepsi

Svagt positivt (?) gravtest, bruna flytningar i samband med BIM

Har haft ett missfall, då var mina flyttningar bruna och jag började blöda färskt blod dagen efter. Och då hade det gått ett par veckor så jag trodde jag var i vecka 6. 

Nu när jag blev gravid är (i vecka 37, )så fick jag ljusrosa flyttningar någon vecka runt BIM. 
    Och det var inte heller något som märktes mer än när jag torkade mig. Så svårt och ge råd...

Håller tummarna för att din graviditet fortsätter :) 

• Pepsi
    Scintilla skrev 2014-01-06 11:58:33 följande:
    Det visade sig vara samma som för dig. Gråter Jag tog ett nytt test i morse som visade helt blankt (möjligen en svag skugga) och har nu börjat blöda ordentligt. Känns inte som vanlig mens eftersom blodet var mycket mörkare (mörkbrunt) i början och jag småblödde i fyra dagar innan. 

Förstår om ett gravtest kan visa fel, om det t ex är feltillverkat, men knappast två? Om det verkligen var en graviditet skulle jag gått in i vecka 5 idag. Åh, besvikelsen! 
    Så tråkigt! Det var nog inget fel på testen. 
    Du har med all säkerhet haft ett väldigt tidigt missfall. 
    Liksom jag hade, när man undersökte mig kunde man inte ens se att jag varit gravid, men jag hade ju mina test hemma som visade plus!

Ledsen för din skull! Bryt ihop om du behöver det, men kom igen och försök igen. 
    Håller tummarna för att det tar sig snart igen!
Svar på tråden Svagt positivt (?) gravtest, bruna flytningar i samband med BIM