Gravid och röker cannabis.
TS
och du studerar medicin och förstår inte att det är farligt för barnet, du skadar ditt barn? fy f-n vad EGO
TS
och du studerar medicin och förstår inte att det är farligt för barnet, du skadar ditt barn? fy f-n vad EGO
Men är det inte farligt att röka på när man är gravid?
tänk om man får en psykos, det kan man ju få av cannabis? när man går av det? eller?
eller om man slutar tvärt får man inte absitinens då?
jag har dock aldrig rökt på så jag vet inte men detta låter inte bra, speciellt allt man har läst om cannabis över allt.
Det finns forskning som tyder på att skaderisken är låg.
Såpass låg enligt vissa att man kanske ska fundera på andra risker före.
Psykos är nått man är predisponerad av, inget cannabis skapar.
Abstinens för de felsta är 1-2 nätter dålig sömn och lite svettningar,d ett efter års av rökning.
Medan andra inte märker nått, som även dessa kan ha rökt åra vis.
Förslår du läser om cannabis på andra ställen än Polisen, FHI, CAN och drugsmart.
Så kommer du få en betydligt mer nyanserad bild.
Varför itne ta del av WHO och Kanada´s senats rapport, de är bägge rätt så trovärda källor.
Annars kunde jag hänvisat dig till erowid, men folk inbillar sig det är en drogliberal sida.
Men i själva verket vill berätta bra och dåliga saker med olika substanser.
Finns en bit som blir drogliberal där, och det är att ta del av läsares berättelse.
En del av dessa tenderar till bli halleluja stämning i.
Men det finns även många dåliga beskrivningar, så även nyans där med.
Ja, det är det
Är du nyfiken över den legala statusen så får man se till historien,
www.hampa.net/page42/page42.html
Här har du hur förbudet kom till och varför debn fortsatte, den eran börjar komma mot sitt slut nu, usa började detta, usa håller på att avsluta det nu.
Men ärligt skadar det inte alls barnet?
Finns det ingen annanstans du kan söka hjälp? borde ju finnas privatläkare också?
Jo
Man kan väl bli beroende av cannabis? det måste man kunna bli?