Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Snälla hjälp mig :(

Så du är en kille alltså? Eller skrev du fel?

Alltså.. Du har träffat den här killen en gång, eller har jag fel? Det är så jag tyder din text iallafall. Man blir inte så kär i någon efter att ha umgåtts i några timmar. Det är omöjligt. Men jag tror att du tror att du verkligen är upp över öronen förälskad i den här killen. Vad beror det på? Känner du dig väldigt ensam? Aldrig haft en partner? Hur gammal är du?

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-02 23:58:43 följande:
    Jag är 17 år och jag har varit med om så mycket i mitt liv. Mer än någon här anar. Jag är blir bara jag ser nån jag tycker är snygg och jag börjar gråta eftersom jag känner mig ensam för att jag inte har någon o älska :( jag vill hitta någon nu jag orkar inte mera :(
    Du är 17 år. Du kommer hitta någon! Men just den här killen måste du släppa. Han är med någon redan och han är antagligen heterosexuell. Du kommer hitta någon, jag lovar.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Men vet du ens om han kan få känslor för killar? Är han bi?
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-04 18:29:46 följande:
    Jag vet inte, det är ju det. Det finns bilder på hans facebook där han tar en kille mellan benen. Jag vet det måste inte betyda nåt fast jag tycker det är lite konstigt. Hur ska jag göra framöver? Vad borde jag skriva till honom?

Att han tar en kille mellan bena betyder nog ingenting. Jag har sett heterokillar ligga och jucka mot varann på fester som ett skämt till exempel.

Du måste komma över honom. Han har en tjej. Tänk dig hur förstörd hon skulle bli, som ändå är tillsammans med honom, om du "tog" honom ifrån henne? Där kan vi snacka om att må skit.

Det bästa sättet att komma över folk är att inte ha någon kontakt med dem överhuvudtaget. När jag gjort slut med killar har jag klippt banden helt. Borttagna från FB, sms och nummer raderade, gåvor slängda. Och det har gjort det mycket lättare. Ja, alla förutom något ex som jag är vän med idag.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 18:24:20 följande:
    jag vet själv inte vad jag vill, jag både vill vara i ett förhållande med nån som bryr sig om mig och tar hand om mig och som samtidigt misshandlar mig.

Jag vill inte höra att han bara vill vara en vän eftersom det sårar mig mycket, för jag vill ju nåt mer än bara vän.

Men han vill inte vara med dig. Han har en tjej. Låt dem vara lyckliga.

Det känns som att du väljer otillgängliga killar för att du vill bli sårad. Och du älskar inte den här killen. Du kan inte älska någon du träffat så kort.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:11:36 följande:
    Om han är intresserad så kommer han skriva. Fast han vet iaf hur jag känner nu. Hur tror ni han kommer titta och vad kommer han tänka på när han ser mig framöver? Själv kommer jag tycka att det är så pinsamt.

Det jag vill är dela honom först med henne men sedan att han inser att han gillar mig mera så att han senare väljer mig. Jag vet inte om jag älskar honom, jag gråter när jag ser hans bilder iaf

Han kommer nog tycka att det är jobbigt att se dig faktiskt. Jobbigt att du vill ha honom när han inte kan ge dig något.

Det kommer inte hända. Du gråter för att du är ensam, inte för att du älskar honom. Du måste verkligen släppa honom.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:20:30 följande:
    Det kommer också o vara jobbigt se honom framöver, fast han vet iaf hur jag känner nu.

Vad som helst kan hända faktiskt.
    Ja, det kanske du har rätt i. Men han har en flickvän. Han är kär i någon redan. När man är kär ser man inte andra människor på det sättet. Vad är det du kan ge honom som hans flickvän inte ger honom?
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:39:34 följande:
    Jag skulle göra honom mycket lyckligare. Och jag skulle ALDRIG be honom att dra åt helvete som hon gjorde, och han vet ens att hon sa det.

Handen på hjärtat. Tror ni har tänker på mig nu?

Man kan be varann dra åt helvete i ett förhållande ibland. Det kallas gräl och det är fullt normalt i relationer.

Kanske, men inte på sättet du vill att han ska tänka på dig.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:42:11 följande:
    han vet inte ens att hon sa det* det var när klockan var 23:59, hon ville tydligen att han skulle vara där vid tolvslaget. Han var inte där så hon ringde till folk och sa du kan be honom o dra åt helvete..Han kom precis 00:00 och dem kysste varandra och jag var tvungen o se på det :(

Ja, hon var upprörd. Jag har sagt att min sambo kan dra åt helvete, både till och om honom.

De är tillsammans. Du och den här killen känner inte ens varann.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:43:26 följande:
    Tror inte han hade sagt så till henne. Undra vad han skulle gjort om jag berättade?
    De kanske hade tjafsat i 2 minuter, sen hade de kysst varann och det hade varit bra mellan dem. Men om du försöker förstöra för dem så gör det dig till en ganska så dålig människa.
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(