Inlägg från: scars1212 |Visa alla inlägg
  • scars1212

Snälla hjälp mig :(

Lennart Alstermo skrev 2014-01-07 06:47:53 följande:
    Läste någonstans att ensamhet kan vara underbart när man väljer det själv, men nog så smärtsam när den är påtvingad. Ingen skall behöva vara ensam, och alla har rätt till kärlek. Att du känner som du gör; att du faller för någon som du här beskriver är inte fel. Som jag ser det så visar det att du lever och känner kärlek, kan bara bli rätt i slutändan.

Lycka till
    Även fast jag hittar min kärlek så kommer han ändå lämna mig en dag, eftersom jag kommer inte låta honom gå till jobbet, jag kommer bara vilja vara med honom hela tiden, och jag tror inte någon vill vara med en som mig...
  • scars1212
    scars1212 skrev 2014-01-07 16:45:58 följande:
    Även fast jag hittar min kärlek så kommer han ändå lämna mig en dag, eftersom jag kommer inte låta honom gå till jobbet, jag kommer bara vilja vara med honom hela tiden, och jag tror inte någon vill vara med en som mig...
    det är jag som är TS. kunde inte posta inlägget anonymt
  • scars1212
    Petite Chérie skrev 2014-01-07 18:20:20 följande:
    Men du kan ju inte förstöra någons liv på det sättet.
    När jag älskar någon så älskar jag den personen jätte mycket. Och när jag hittar den rätte en dag så kommer jag vilja vara med honom hela tiden, kommer som sagt inte låta honom gå till jobbet. Vet inte vad det är med mig :'(
  • scars1212
    Knota skrev 2014-01-07 18:24:06 följande:
    Allvarligt, sök riktig hjälp.
    Vad menar du med hjälp? Får redan hjälp, brukar gå till BUP. Eller finns det någon annan hjälp som är bättre?
  • scars1212
    Petite Chérie skrev 2014-01-07 20:44:19 följande:
    Jag tror att du behöver mer vård än du får idag. Typ intensivvård i något år. Du kan inte förstöra folks liv på det sättet.
    Okej, fast jag har inte förstört någons liv?
  • scars1212
    Petite Chérie skrev 2014-01-07 20:56:21 följande:
    Du kommer ju göra det om du någonsin blir tillsammans med någon. Att hindra någon från att gå till jobbet är att förstöra dennes liv. Förstår inte du det?
    jo jag förstår, det känns som om jag gör det eftersom jag aldrig riktigt hade en pappa i mitt liv som var vid min sida och skyddade mig utan han misshandlade mig brutalt många gånger och det var ingen som stoppade honom...
  • scars1212
    Petite Chérie skrev 2014-01-07 21:06:16 följande:
    Vi är många som har daddyissues, tro mig. Men aldrig i livet att jag skulle få för mig att hålla min sambo hemma. Han har jobbat hårt för sin karriär. Jag hade aldrig kunnat leva med mig själv om jag förstörde det för honom.
    Jag kommer låta honom gå till jobbet fast jag kommer åka med honom iaf så jag är vid hans sida hela tiden.
  • scars1212
    Petite Chérie skrev 2014-01-07 21:12:57 följande:
    OMG! Nej nej nej. Det funkar inte i de vuxnas värld. Man åker inte med sin partner till jobbet!
    men vad ska jag göra då :'( jag kommer vilja vara med honom hela tiden...
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(