Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Snälla hjälp mig :(

Jag och min mamma bestämde oss för o gå till min mammas bästa vän, och hennes dotter har en pojkvän. Jag tyckte att han var så snygg, och det räcker bara för mig att se på en person o jag blir då kär på direkten. Jag kunde inte vara i samma rum som honom mera så jag låste in mig på toaletten och jag grät konstant. :'(

Jag försökte lugna ner mig och gick tillbaka ut, och då kommer han och hans flickvän då och frågade mig om jag ville gå med till deras vänner som också hade fest då. Vi gick över till dem och när vi var inne i trappuppgången så gick flickvännen in först medan jag och han låg lite efter. Helt plötsligt vänder han sig mot mig och han kommer allt närmare, han tog och kramade om mig då och så tog han tag i min hand och sa "om någon är dum mot dig där uppe så ska du säga till mig".

Efter ett litet tag så ville inte flickvännen vara kvar så jag tänkte följa med henne hem, fast han bestämde sig för att stanna kvar då, jag såg hur dem kysste varandra och jag blev då jätte ledsen, fast jag låtsades att jag inte såg. Jag sa då till henne att hon kunde gå lite i förväg eftersom jag behövde knyta skorna. När jag då skulle gå ut så tog han tag i min hand igen och han ville att jag skulle lova honom att ta det försiktigt ikväll, jag log och sa att jag lovade.

Det gick sen flera timmar och alla låg o sov. Han kom då tillbaka till vårt ställe och han började säga att jag är en jätte snäll och duktig kille. Vi två bestämde oss för o äta, han frågade mig om jag var törstig och jag sa att jag va det. Men alla glas va smutsiga så han gick och tvättade glaset rent åt mig.

När vi då var klara gick jag och han till rummet där han då drog ut en couch och vi la oss ner för o sova. Jag kunde inte somna på hela natten, jag bara låg och stirrade på honom. Jag vaknade timmar senare och jag fick tydligen panikångest eftersom jag skakade och jag började gråta, han vaknade och började trösta mig, han hämtade vatten åt mig och han tog hand om mig helt enkelt.

Senare så åkte jag och mamma hem, men innan jag gick så sa han att jag skulle ta hand om mig och gav mig en jätte stor kram. Jag såg då att han gick tillbaka till flickvännen där dem kollade på en film. När jag då kom hem så skickade jag en vänförfrågan på facebook till honom och han accepterade. Och då började han gilla min profilbild så jag gillade hans profilbild tillbaka.

Och nu sitter jag här och mår dåligt :( jag är jätte kär i honom, jag vet inte ens vad jag ska göra :( och jag har ingen aning hur han känner för mig :( och snälla säg inte att han kanske bara gillar mig som kompis eftersom det kommer såra mig jätte mycket :( det känns som om jag inte kan vara utan honom och att jag bara vill åka dit :( Har aldrig mått så här dåligt, kan knappt sova, äta, jag bara sitter här och gråter. Jag vet inte vad jag ska göra. :( Jag vill inte leva utan honom, jag kan inte :( Vad ska jag göra, har även ångest, snälla hjälp mig :(

• Svar på tråden Snälla hjälp mig :(
  • Anonym (ledsen)

Jag är kille ja. Förlåt har ångest vet inte vad jag ska göra mera :( jag önskar jag LÅG död! jag hatar mitt liv

• Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-02 20:57:15 följande:

Så du är en kille alltså? Eller skrev du fel?

Alltså.. Du har träffat den här killen en gång, eller har jag fel? Det är så jag tyder din text iallafall. Man blir inte så kär i någon efter att ha umgåtts i några timmar. Det är omöjligt. Men jag tror att du tror att du verkligen är upp över öronen förälskad i den här killen. Vad beror det på? Känner du dig väldigt ensam? Aldrig haft en partner? Hur gammal är du?

Jag är 17 år och jag har varit med om så mycket i mitt liv. Mer än någon här anar. Jag är blir bara jag ser nån jag tycker är snygg och jag börjar gråta eftersom jag känner mig ensam för att jag inte har någon o älska :( jag vill hitta någon nu jag orkar inte mera :(
  • Anonym (ledsen)
    nenapena skrev 2014-01-02 22:41:33 följande:
    Lilla vännen. Förstår att du tycker detta är jättejobbigt då du inte verkar vara så gammal. Han kramade dig för att han ville trösta dig (som vän) Inte som nått annat. Han har flickvän . Tror bara du får acceptera det och glömma dina känslor för denna killen. Du har träffat han en gång. En dag kommer du möta din kärlek men han var INTE din kärlek utan hans flickväns. Lycka till med livet! Det kommer komma många tåg som både kommer svida och lyfta dig till skyarna.
    Snälla sluta säga det, jag börjar bara gråta ännu mer :( snälla sluta jag ber dig :'(
  • Anonym (ledsen)
    enmodigman skrev 2014-01-02 22:30:22 följande:
    Jag förstår inte om du är en kille eller tjej, men det spelar kanske ingen roll. Din förälskelse låter drömsk, mer åt fantasihållet, är du väldigt ensam av dig?
    ja jag känner mig ensam
  • Anonym (ledsen)
    veronicaq skrev 2014-01-02 21:00:35 följande:
    hahaha va sjuk historia....
    jag ser inte att detta är roligt på nåt sätt
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-03 00:26:07 följande:
    Du är 17 år. Du kommer hitta någon! Men just den här killen måste du släppa. Han är med någon redan och han är antagligen heterosexuell. Du kommer hitta någon, jag lovar.
    Jag kan inte bara få honom ut ur huvet, och på det sättet han kramade mig och tog min hand, jag kan inte bara glömma det. Dem är inte gifta och dem kommer nog inte gifta sig om han får reda på hur jag känner och det blir nåt mellan oss.
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (Sandra) skrev 2014-01-03 00:36:55 följande:
    Jag har känt likadant, ensam, övergiven. Hade också varit med om mycket i din ålder, sexuella övergrepp, älskade människor som dött, mobbing osv. Man blir svag. Fick mitt hjärta krossat många gånger, orkade inte mer när jag var 18 och flyttade till en ny stad, där jag inte kände någon, och började studera. Helt utan stämplar, ryggsäcken med sorgen lämnade jag i min hemby. När jag var 19 blev jag tillsammans med min livs kärlek, vi har varit tillsammans i många år nu och jag är glad att jag kom bort från det gamla och mina forna kärlekssorger. Livet går vidare, bara man kämpar :) 
    Samma här, har blivit utsatt för sexuella övergrepp jätte många gånger, har blivit misshandlad av pappa jätte många gånger. Jag känner bara att jag vill hitta någon och jag fattar inte vad det är för fel med mig? att jag bara börja bli kär i någon så, det räcker bara för mig att jag bara ser den personen så blir det ett BOOOM, och nu har det blivit denna killen som jag inte kan sluta tänka på.
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-03 18:49:42 följande:
    Men vet du ens om han kan få känslor för killar? Är han bi?
    Jag vet inte, det är ju det. Det finns bilder på hans facebook där han tar en kille mellan benen. Jag vet det måste inte betyda nåt fast jag tycker det är lite konstigt. Hur ska jag göra framöver? Vad borde jag skriva till honom?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-04 20:45:10 följande:

Att han tar en kille mellan bena betyder nog ingenting. Jag har sett heterokillar ligga och jucka mot varann på fester som ett skämt till exempel.

Du måste komma över honom. Han har en tjej. Tänk dig hur förstörd hon skulle bli, som ändå är tillsammans med honom, om du "tog" honom ifrån henne? Där kan vi snacka om att må skit.

Det bästa sättet att komma över folk är att inte ha någon kontakt med dem överhuvudtaget. När jag gjort slut med killar har jag klippt banden helt. Borttagna från FB, sms och nummer raderade, gåvor slängda. Och det har gjort det mycket lättare. Ja, alla förutom något ex som jag är vän med idag.

Jag skickade precis ett meddelande till honom att jag blev kär och jag berättade precis ALLTING som hände den kvällen. Nu väntar jag svar från honom och håller tummarna. Jag kommer bli så sårad och ledsen och jag kommer börja böla.

Jag vill inte vara en sån person som förstör andras relationer, fast jag tänker även på min lycka.
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(