• Saturnus

Din upplevelse av - Vitanova i Danmark

Hej!

Jag håller på att byta klinik och jag tänkte prova på Vitanova. Någon som varit på Vitanova som kan berätta om den kliniken? Har du varit nöjd? Hur var personalen? Hur var din upplevelse?

/Tacksam för svar

• Svar på tråden Din upplevelse av - Vitanova i Danmark
  • Noa01

Jag har varit på Vitanova och är mycket nöjd. De är väldigt trevliga och hjälpsamma.

• Bambi2

Jag undrar samma sak. Finns det fler med erfarenheter av IVF på Vitanova?

• Saturnus
    Bambi2 skrev 2014-02-20 17:18:54 följande:

Jag undrar samma sak. Finns det fler med erfarenheter av IVF på Vitanova?

Hej! Jag har varit där en gång nu! Jämförelse med CFC så kändes det mycket bättre. Journalsamtalet var helt annorlunda och dom valde att ge mig hormoner efter tre misslyckade försök. Dom tog sig tid, informerade och frågade om man undrade över något. Inseminationen var på ett högt madrasserat massagebord, aldrig sätt sådant i Sverige. Efteråt fick man ligga kvar och lyssna på mysig musik. Jag hoppas nu på ett plus. Nära o bra stationen! Har du några frågor så finns jag här :)
  • LLL84

Vad var du på för klinik innan och hur kommer det sig att du vill byta? Jag funderar starkt på Stork.

• Saturnus
    LLL84 skrev 2014-03-16 01:51:08 följande:

Vad var du på för klinik innan och hur kommer det sig att du vill byta? Jag funderar starkt på Stork.

Hej!

Jag var på CFC. Storken verkar alla vara nöjd med men dom är dyrare. Därav valde jag Vitanova.
  • LLL84
    Saturnus skrev 2014-03-16 13:47:49 följande:
    Hej!
    Jag var på CFC. Storken verkar alla vara nöjd med men dom är dyrare. Därav valde jag Vitanova.
    Okej, då förstår jag! Tack för svar :)
  • Inseminera2014

Var på Vitanova idag och blev positiv av bemötandet. Jättetrevligt. Finns wi-fi i väntrummet och jag blev erbjuden kaffe eller te eftersom jag kom i så god tid innan. Trevlig personal som inseminerade och kliniken ligger nära huvudbangården (5-10 minuters promenix). Nu är det 2 långa veckors väntan...

• Saturnus

Åh vad spännande! Skönt att det kändes bra! Håller tummarna för dig! :)

Inseminera2014 skrev 2014-04-06 21:59:35 följande:
    Var på Vitanova idag och blev positiv av bemötandet. Jättetrevligt. Finns wi-fi i väntrummet och jag blev erbjuden kaffe eller te eftersom jag kom i så god tid innan. Trevlig personal som inseminerade och kliniken ligger nära huvudbangården (5-10 minuters promenix). Nu är det 2 långa veckors väntan...

Svar på tråden Din upplevelse av - Vitanova i Danmark