Omföderska och förvärkar v.34, ngn som vill dela med sig?
Går in i v.34 imorgon. Har sista 2-3v fått förvärkar som håller i sig några timmar. Ibland regelb ibland oregelb. Innan dess hade jag enbart haft sammandragningar, magen drog ihop sig utan smärta. Nu gör det ont i länden. Sista dagarna har det också börjat stråla fram i magen och lite ner i ljumskarna. Sedan i em är det som mest och nu har det hållt i sig sedan 18 ungefär med mellan 3-5min mellanrum. (Det har det varit innan också då det varit regelb.) Har provat med vetekudde men den har inte hjälpt. Tog 2 alvedon nu för att se om det hjälper. Ringde FL i måndags för att få lite råd men de svarar bara att det inte är dags för förlossning. Näää... Det tror jag inte heller och man kan ju aldrig veta om värkarna påverkar tappen förrän man undersöks, men nu har det tilltagit i styrka och ändrat karaktär och blivit mer smärtsamma. Någon som vill dela med sig av liknande erfarenheter? Har ni haft det så länge före start? Har tappen inte blivit påverkad? Svårt att veta hur man ska tänka då vad man än läser så stämmer det in på FLvärkar. Men tror ju inte jag är där men börjar undra om jag kanske närmar mig? Eller kan man va så påverkad ändå? Detta hade jag inte förrän samma dag som FL drog igång med nr 1...