Blivit lämnade för en annan, hur överleva?
Ett sånt kräk, men han förtjänar ju inte dig. Sörj men lämna med stolthet, det kommer bli bättre utan en sådan skitstövel.
Ett sånt kräk, men han förtjänar ju inte dig. Sörj men lämna med stolthet, det kommer bli bättre utan en sådan skitstövel.
Böna inte, be inte, en sund kvinna slänger ut fanskapet på gatan rakt av!!!
Stå på dig och visa var skåpet skall stå, ut direkt.
Sitt inte och underkasta dig sådan skit.
Men då fick du lite hjälp på traven i alla fall. Ibland är ju ödet tursamt. Om du vet själv att relationen knakar och han nu lämnar genom otro visserligen så är det ju av godo.
Självklart inte bryta men du får en ny typ av relation till honom en där ni kanske inte upplever samma friktion utan kan få det att funka kring hämtning/lämning av barn. Kanske blir det till det bättre för dig.
Att fokusera på de viktiga sakerna och inte gräva ner sig i sorg.
31 det är ju rena barnarovet, du skulle passa mig Tat lugnt det kommer att ordna sig du träffar någon ny förr än du anar. Jag har själv trillat dit.....rätt ofta...och det dröjer inte värst länge. Kankse inte mitt livs kärlek men det funkar...
Sök VC begär samtalsterapi det låter som om du skulle behöva det i detta lägen. Att snabbt komma igång och bearbeta ditt trauma.
Glöm aldrig det det är inte du som skall lasta dig själv med ev fel du gjort. Det är ju mannen som burit sig fruktansvärt illa åt mot dig och inte tvärt om. Kuratorn är nog ingen dum idé att hjälpa dig att inse att du är offer istället för förrövare. Samt att du får ny fart på livet.
Herre gud gå inte dit och förnedra dig själv mer, den ende du straffar är dig själv. Så denna kvinnan fanns med i bilden innan TS jo jag tackar jag. Man kan nog lugnt påstå att hela relationen bygger på en enda stor lögn.
Ta ut din ilska slå på en kudde eller något liknande du har rätt att vara arg som ett bi.
Ta en vecka och agera ut sen börja bygga ditt nya liv...
Ja tufft läge för dig TS, men på sätt och vis tur att det kom fram nu och inte om si så där 10 år, då hade det blivit än värre. Ja men man måste ändå vara ärlig. Jag har full förståelse för att han kan ha dessa känslorna attraktionen och personkemin med henne, det är inget fel alls. Men man måste då vara ärlig nog att inte "köra dubbelt" för då för han ju dig som han lever med bakom ljuset vilket känns högst oseriöst.
Känslorna fullt ok, men sättet det görs på är vidrigt. Jag hoppas TS Tids nog skall kunna komma över detta trauma och bli lycklig på nytt.