Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

så ja då förstör jag nu igen

Låter som att ni kämpar mot ett jobbigt beroende båda två :/. Det verkar som att du vill ha en förändring ialf, det är ju bra! Hur gamla är barnen? Har ni ingen ni kan ringa som kan hjälpa er? BArnen ska itne behöva se det där..förstår att det ger skuldkänslor men att se sina föräldrar väldigt packade, personlighetsförändrade och bete sig illa är svårt att glömma. 

Har era vänner påpekat nått?

• Anonym (...)
    Anonym (Ängdalavägen) skrev 2013-12-31 18:08:48 följande:
    Barnen är 1, 5 och 5 år, vännerna säger inget och de som gick hem sa att de hade huvudvärk, nu sitter jag i garaget och smygdricker för jävla gott. Sambon fortsätter med maten som strax är färdig vi brassar nog på sterion på högsta volym snart så får vi dansa lite innan huvudrätten . Skål på er gladam vänner
    Ok..du verkar inte så ångerfull trots allt. Pinsamt när vuxna människor med barn beter sig sådär. Dina vänner som skyllde på huvudvärk gick nog hem av andra skäl, mne det har du nog listat ut. De andra stannar säkert för barnens skull. Förhoppningsvis ringer de polisen/socialen på er.

Ingen fel att dricka lite om man har barn, men med måtta, det ni beskriver är ju ett alkoholmissbruk. 

Vem tar hand om barnen senare ikväll? Vem tar hand om dom just nu?
Svar på tråden så ja då förstör jag nu igen