Inlägg från: Anonym (Bitjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bitjejen)

Tjejsex!

livserfaren skrev 2015-04-21 16:14:19 följande:

Verkar svårare än jag trodde, blir nog lättare att träffa en villig tjej på AW,

Frågan är vilken kategori som vill sexa till det med ett par. Lesbiska vill ju såklart inte och vilka bitjejer är intresserade av något slags gruppsex egentligen, det måste ju vara extremt få.
  • Anonym (Bitjejen)
    livserfaren skrev 2015-04-21 20:12:25 följande:

Kan så vara.i första hand så vill jag att tjejen ska få utforska en tjej.är själv nöjd med att vara åskådare.om det skulle fungera.tror inte alls att det är så få som du tror.men antar att det är lättare live än på nätet.tjejen har fått många förslag live men inte blivit av riktigt.därför testar jag bara här på FL.

Ja, din tjej har fått men har ni tillsammans fått det? Jag har fått några förslag från par live men inte en chans att jag skulle göra ngt sådant, därmed är det inte sagt att det skulle vara ngt fel med det. Swingersklubb eller ngt i den stilen kanske har sådana människor.

Det är något med att ses en slags sexleksak som stör mig, för mig handlar det om lust och känslor, inte något slags "anything goes"-mentalitet som verkar råda hos heterofolk på exotiskt besök i experimentlandet ungefär.
  • Anonym (Bitjejen)
    livserfaren skrev 2015-04-21 21:02:00 följande:

Nej vi har inte fått förslag tillsammans.nu är det inte i första hand en trekant jag är ute efter.Utan en tjej till min tjej som är nyfiken att prova på.jag vill bara se på.Förstår att lust o känslor måste ingå annars fungerar det väl inte.vi söker lite spänning bara o tjejen är riktigt nyfiken på att pröva på.

Men varför i hela friden skulle någon tjej som vill ha sex med en annan tjej vilja att du tittar på?! Nu skall jag inte vara sådan men kanske att en eskorttjej är rätt väg för er att få er typ av spänning.
  • Anonym (Bitjejen)
    Anonym (Porrig) skrev 2015-04-21 21:34:36 följande:

Skulle du kunna tänka dig en inoljad BS kille som kan pilla lite både på dig och tjejen?

porriga.bosse@gmail.com

:D Ja, eller så kan tjejen titta på när ni grabbar har sex helt enkelt. Det tycker jag hade varit lite hett.
  • Anonym (Bitjejen)
    Anonym (blunder) skrev 2015-05-27 16:07:27 följande:

Är en 40 + tjej som är sjukt sugen på testa tjejsex.Är lyckligt gift och har toppen sexliv med min man men är nyfiken på tjejer. Skulle tycka det var helmysigt att testa en gång. En drink, ett hotellrum sex och sen tack å hej....

Det låter rätt bra det där :) Skulle din man veta om det i så fall?
  • Anonym (Bitjejen)
    Anonym (blunder) skrev 2015-05-29 07:56:04 följande:

han har sagt att om han klev in i ett rum och jag har sex med en tjej så skulle han tycka mysigt för dig...Men i verkligheten?? Jag vill att han ska veta om det annars blir det knas sen.Tror jag.

Så hade jag resonerat med. Var bor du, i en större stad?
  • Anonym (Bitjejen)
    Anonym (blunder) skrev 2015-05-30 00:43:14 följande:

Bor i Stockholm...

Göteborg här, det var ju synd...
Svar på tråden Tjejsex!