• majo78

Nya vänner i Södertälje

En tråd för oss som vill lära känna nytt folk i Södertälje.

Jag är ganska nyinflyttad här, jobbar i Stockholm, 35 år, sambo, en dotter på 7 år och två bonusbarn på 8 och 9 år.

Finns det fler än jag som vill träffa nytt folk för promenader, fika, träning osv?

Häng på!

• Svar på tråden Nya vänner i Södertälje
  • Emerun

Hej tjejer

Bor oxå typ i Södertälje.

Har två barn 8 å 6år. Har ganska nyligen separerat å bor i lght.

• Unaangelita
    Emerun skrev 2014-02-11 06:12:16 följande:
    Hej tjejer Bor oxå typ i Södertälje. Har två barn 8 å 6år. Har ganska nyligen separerat å bor i lght.

Hej! Var i Södertälje bor du? Har du också lust att träffa lite nytt folk? :)
  • Emerun
    Unaangelita skrev 2014-02-11 06:27:01 följande:

Hej! Var i Södertälje bor du? Har du också lust att träffa lite nytt folk? :)
    Bor i Järna.

Ja vill gärna träffa lite nytt folk.

Skulle va kul å göra saker med nån/några som bor häromkring.
  • majo78

Välkommen Emerun! Kul att vi blir fler :)

Den här veckan har jag lite svårt att komma ifrån men nästa vecka skulle passa mig fint. Någon kväll efter jobbet kanske? Onsdag?

Idag är dag två med feber för mig. Börjar bli ganska tråkigt. Så fort iprenen kickar in så är jag pigg men däremellan är man inte så tuff med nästan 39 graders feber :)

Imorgon har vi fotografering av lägenheten, rätt mycket pyssel och plock med det. Och nästa vecka är det visning, spännande!

• majo78

Äntligen känner jag mig frisk efter förkylningseländet.
    Hur är det med alla ni andra? Har ni gjort något kul i helgen?

• majo78

Inte mycket aktivitet i tråden :) Hoppas få liv i den igen! :)

Jag letar fortfarande efter folk att hitta på saker med, antingen med eller utan barn, så alla likasinnade får gärna höra av sig :)

• SaraPohjanen

Hej, är denna tråd fortfarande aktiv?

Jag är en 22 årig mamma till en 3 månaders pojke som ska flytta till södertälje (västergård) 1a juli och undrar om någon skulle vara intresserad av att träffas då? :)

Är mammaledig så dagarna kan bli lite tråkig ibland.

Vad kan man annars hitta på i närheten av västergård och S-Tälje centrum? Finns det öppna förskolor, trevliga fik eller liknande?

• Gisella
    SaraPohjanen skrev 2014-04-07 12:16:41 följande:

Jag är en 22 årig mamma till en 3 månaders pojke som ska flytta till södertälje (västergård) 1a juli och undrar om någon skulle vara intresserad av att träffas då? :)

Vad kan man annars hitta på i närheten av västergård och S-Tälje centrum? Finns det öppna förskolor, trevliga fik eller liknande?
    hej
    kyrkan har en bebis cafee där man kan träffa andra mammor
  • zzzAnGeLzzz

Hej, bor i södertälje o är 33 år. har inte så många kompisar här i södertälje...har bott här en stund men svårt att hitta kompisar liksom i denna ålder...är gravid,rökfri och gillar att ta promenader och hitta på saker....:)

• zzzAnGeLzzz
    SaraPohjanen skrev 2014-04-07 12:16:41 följande:

hej är du fortfarande aktiv här?
  • SaraPohjanen
    zzzAnGeLzzz skrev 2014-08-08 13:44:12 följande:
    hej är du fortfarande aktiv här?
    Hej :)

Jag är fortfarande aktiv!

Vart i södertälje bor du? :)
  • majo78

Länge sen jag loggade in här, kul att några skrivit! :)

Jag letar fortfarande efter folk att umgås med :)

• SaraPohjanen
    majo78 skrev 2014-08-12 11:34:49 följande:

Länge sen jag loggade in här, kul att några skrivit! :)

Jag letar fortfarande efter folk att umgås med :)

Ses gärna :)
Svar på tråden Nya vänner i Södertälje