• mammagbg85

Du som är mamma och egenföretagare och TYCKER ATT DET FUNKAR BRA, vad är et för yrke?

Som rubriken

• Svar på tråden Du som är mamma och egenföretagare och TYCKER ATT DET FUNKAR BRA, vad är et för yrke?
  • Salome

För mig och familjen funkar det bra, bättre en om jag haft annat jobb tror jag

• Salome
    mammagbg85 skrev 2013-12-28 17:25:11 följande:
    Hej, Vad har du för företag?

Hade jag velat saluföra det här hade jag förmodligen gjort det men det är unikt för sverige och mer en blomstrande, det går toppen helt enkelt
  • Flisan79

Jag är egen företagare och mamma till tre barn på 2, 4 och 6 år.

Jag är tatuerare. Kanske inte något för alla men för mig är det toppen. Bestämmer tider själv, jobbar mycket hemma (ritar) osv

• Pajama

Jag har enskilt företag och driver personlig assistans. Funkar egentligen jättebra. Egentligen säger jag för att jag "småjobbar" en del på ledig tid.
    Annars är det ganska stadig och förutsägbar inkomst och man kan anställa vikarie, om man, som jag, jobbar själv som personlig assistent också. Betydligt svårare är det med det administrativa, som är värre att lämna ifrån sig när man gör det själv. Man kan ju leja ut det med, naturligtvis och då försvinner ju en del av den biten.

• Jemp

Min mamma är egen företagare och dagmamma, så för hennes del funkade ddt ju väldigt bra under vår uppväxt då hon var hemma hela tiden.

• Husmodern

Har 4 barn och eget inom företags tjänster - det bästa jag gjort! Egen chef är bäst för mej

• TJ Marketing

Hej

Jag jobbar med internetmarknadsföring.
    Jobbar hemifrån med min dator ,jobbar när jag vill.

Och finns bra möjligheter att göra en bra inkomst.. 

Jag ångrar aldrig mitt val av yrke iaf.
    MVH tobias

Svar på tråden Du som är mamma och egenföretagare och TYCKER ATT DET FUNKAR BRA, vad är et för yrke?