Anonym (alyx) skrev 2013-12-29 21:08:10 följande:
Kanske har jag varit otydlig, jag ska försöka bättra mig.
När man säger att man vill "skicka hem" våldsamma invandrare så menar man att man föredrar att de är våldsamma i sina hemländer. Det finns ingen orsak att tro att de slutar vara våldsamma när de blir hemskickade, men deras offer kommer inte längre att vara svenska kvinnor, utan utländska kvinnor som haft mage att födas i ett annat land än Sverige. Man ska också komma ihåg att det i dessa länder sällan finns lika mycket hjälp att få för kvinnliga brottsoffer som det gör i Sverige. Den här idén att det inte är lika farligt med hedersvåld så länge det är icke-svenska kvinnor i andra länder som blir utsatta är fruktansvärd.
Nej det menar man inte. Varken vi eller något annat land kan ta fullt och ensamt ansvar för vad som sker i något annat land. Jag tror alla är överens om att det är för jävligt vad som tillåts pågå på vissa platser i världen.
När man önskar att de här barbarerna ska dra tillbaka är det, i min uppfattning, ett uttryck för uppgivenhet och ren trötthet på den här satans skiten vi dras med tack vare mångkulturen iom just islam. Flickor som "råkar" ramla ut genom balkonger, hålls inspärrade, blir misshandlade för att de skaffat ett fb-konto etc etc etc är problematik som svenska myndigheter inte är rustade för.
Min personliga åsikt är kvinnorna ska få all tänkbar hjälp här, men att männen borde skickas tillbaka på enkelbiljett. Ingen pardon, ingenting. Vi behöver inte detta. Det kommer aldrig att gå att göra om deras hjärnor så att de kan samexistera med våra värderingar.
Och nej, alla som anser liknande är inte automatiskt SD-anhängare och rasister. Det är en ful fördom som iallafall inte jag är intresserad av.