Jag håller inte med er moderatorer
Jag tycker INTE denna tråd gick överstyr. Snarare tryckte den enbart på en öm punkt som ni borde tänka på snarare än låsa....
www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71876826.html
Jag tycker INTE denna tråd gick överstyr. Snarare tryckte den enbart på en öm punkt som ni borde tänka på snarare än låsa....
www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71876826.html
Jag förstår faktiskt inte problemet. Det har varit samma diskussioner så länge som FL existerat och det har inte blivit någon närmare ändring under alla dessa år. Om man inte accepterar villkoren drar man ju vidare till ett annat, bättre forum, det är ju självklart!
Trots att jag är aktiv på 10-15 olika forum är det ingen som accepterar att man öppet trotsar och undergräver moderatorernas auktoritet, inte ens flashback tillåter det, de som annars tillåter det mesta.
Vet du spontant vilket forum som skulle tillåta liknande diskussioner?
Du är full och bör istället lyssna på en sk
">tripp to heaven
I stället för att ge dig in i diskussion du aldrig kommer behärska...
Och bara så ni vet, så är alla era aktiviteter bevarade i säkert förvar. Om ni nu får för för er att ogilla min musik...
God jul era grave diggers..
">
Generellt stänger vi eller tar bort trådar och inlägg som specifikt handlar om enskilda ärenden. Det beror bl a på att moderatorerna inte får kommentera sådan offentligt och att det blir en oerhört skev diskussion när bara den ena sidan av vad som hänt kommer fram. Jag tror inte att någon av de som faktiskt bryter mot forumreglerna skulle uppskatta att deras smutsiga byk vädras offentligt. Även trådar som rent generellt diskuterar moderering brukar tyvärr spåra ur på grund av att vissa individer inte kan låta bli att dra upp enskilda ärenden eller att rikta sina kommentarer direkt mot de privatpersoner som sitter bakom moderatornicken.
Har man synpunkter på enskilda ärenden vänder man sig i första hand till huvudmoderatorerna via support@familjeliv.se. Har man synpunkter på hur modereringen sköts generellt eller på en specifik moderators agerande går det bra att kontakta Forumvärden eller redaktionen.
Familjeliv omfattas inte av någon lagstadgad yttrandefrihet. Det står ägarna fritt att genom sina regler välja vilken typ av inlägg som inte anses önskvärda i forumet. Exempel på detta är t. ex porr och kränkande påhopp på andra medlemmar.
God jul på er!