• Anonym (tråkigt..)

snabb utlösning, hur hanterar ni det.

Jag har inlett en ny relation med en underbar kille.
    Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen men ham kommer så sjukt snabbt. De gånger vi kan ha sex längre än 1,5 min är om han är lite full.
    Jag har försökt med allt suga av han tills han kommer sedan vänta lite ha sex igen men han kommer fortfarande lika snabbt och jag vet att han mår dåligt över det och det är extremt kännsligt att prata om. Men han säger att det inte brukar vara så, bara med mig. Det spelar ingen roll om vi har haft sex 15 min tidigare han kommer lika snabbt ändå. Eller om vi har långt /kort förspel.

Vad ska jag göra.?

• Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.
  • Anonym (Ida)
    Anonym (tråkigt..) skrev 2013-12-22 23:55:31 följande:
     Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen 
    Antingen har allt sex du tidigare haft varit sämst, eller så klagar du i onödan...? 
  • Anonym (Fia)
    Anonym (tråkigt..) skrev 2013-12-23 00:28:56 följande:

Den går upp efter 5-15 min men lika snabbt kommer han igen...
    Jag jobbar på den delen mer sex. Men det är frustrerade jag känner att jag måste hinna komma i nån han gör vilket är väldigt svårt. Så jag bygger upp en press på mig själv med..
    Jamen då kör ni först förspel etc. sen kör ni så länge han fixar (han/ni kan ju gärna träna lite start/stop tekniker och han kan försöka tänka på något osexigt när det börjar bli för skönt - typ rutten broccoli?) - sen stoppar han dit fingrar och eller tunga och/eller leker med någon sexleksak, vad ni nu föredrar. Alltså, det viktiga här är att det inte blir mer avbrott än det skulle bli att säg byta ställning. Sen när han är hård igen så kör ni lite det ett tag igen och rinse and repeat?
    Bara för att hans kuk inte för tillfället är hård (efter han precis kommit en gång) betyder det ju inte att det måste vara avbrott eller att stimulansen av dig behöver sluta. 
    Vem vet han kanske kan exprimentera lite med de där teknikerna för g-punkt stimulans med två fingrar för sprutorgasm och lära sig det? ;)

Eftersom han säger det inte varit så förut så kommer det säkert lösa sig med lite sådant och att det blir mindre "nytt". 
  • Anonym (Kör på!)

Han är väl utrustad med tunga och fingrar? Eller vad är det för kille du hittat? Tungan ute

• Acubens
    Jag har inlett en ny relation med en underbar kille. Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen men ham kommer så sjukt snabbt. De gånger vi kan ha sex längre än 1,5 min är om han är lite full. Jag har försökt med allt suga av han tills han kommer sedan vänta lite ha sex igen men han kommer fortfarande lika snabbt och jag vet att han mår dåligt över det och det är extremt kännsligt att prata om. Men han säger att det inte brukar vara så, bara med mig. Det spelar ingen roll om vi har haft sex 15 min tidigare han kommer lika snabbt ändå. Eller om vi har långt /kort förspel. Vad ska jag göra.?
    En enkel lösning är väl att ni har ett lååångt förspel, med mycket sug och slick. Kanske även att ni använder en dildo som substitut ett tag. 
  • Acubens
    Jag har inlett en ny relation med en underbar kille. Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen men ham kommer så sjukt snabbt. De gånger vi kan ha sex längre än 1,5 min är om han är lite full. Jag har försökt med allt suga av han tills han kommer sedan vänta lite ha sex igen men han kommer fortfarande lika snabbt och jag vet att han mår dåligt över det och det är extremt kännsligt att prata om. Men han säger att det inte brukar vara så, bara med mig. Det spelar ingen roll om vi har haft sex 15 min tidigare han kommer lika snabbt ändå. Eller om vi har långt /kort förspel. Vad ska jag göra.?
    Jag glömde det mest självklara: Fingrar.
  • Anonym (Marcus)

Min hustru vill helst få orgasm genom penetrerande sex, vilket hon med rätt förutsättningar och teknik kan få efter 10-15 minuters samlag. Utan "hjälpmedel" klarar jag oftast bara det vid relativt kraftig alkoholberusning, tyvärr. (När hon börjar stöna ordentligt och få det riktigt skönt så går det för mig. ) De andra alternativen som nämns i tråden kan säkert fungera för många, d.v.s. slicka eller "pulla", men har inte varit något bra alternativ för oss p.g.a. som sagt att hon vill komma vid samlag.

För mig som provat ALLT / alla upptänkliga "metoder" för att kunna ha lite längre penetrerande sex, är det bara "fördröjningsspray" som fungerat riktigt bra och inte har "biverkningar" (se ang Priligy nedan). Och då måste det vara sådan med lidocain i (som egentligen inte får säljas i Sverige, men som går att hitta ändå på nätet). Den i länken ovan är en av dessa faktiskt, även om jag egentligen tycker det är fel att länka i sådana här trådar vill jag nämna detta. Det blir "lagom" skönt helt enkelt (låter dumt, jag vet!), så att man kan klara 10-15 minuter, beroende på hur mycket man sprejat på.

Har även provat Priligy, vilket fungerar bra (tiden till orgasmen fördröjs med 2-3 ggr ca) men som för mig ger en rätt kraftig, baksmälleliknande känsla hela dagen efter. Fördelen är att man slipper bedöva sin penis, det är istället utlösningsreflexen som bedövas. Funkar faktiskt, hur märkligt det än kan låta - lika skönt, men längre.

• Anonym (***)
    carolina03 skrev 2013-12-23 00:48:24 följande:
    Härligt Anonym *** !!!
    Skulle heller aldrig byta bort min !!!!
  • Anonym (tråkigt..)
    bängolle skrev 2013-12-23 00:33:22 följande:
    Men 7-8 gången måste han väl ändå kunna bärga sig lite längre?

Ham orkar bara 3-4 :)
  • LinnAndersson
    Anonym (Ida) skrev 2013-12-23 01:47:27 följande:
    Antingen har allt sex du tidigare haft varit sämst, eller så klagar du i onödan...? 

Nej jag klagar inte i onödan. Det sexet vi kan ha innan han kommer är riktigt grymt och som sagt är han lite full så går det så mycket bättre. Oh boj vilket sex vi har, mem det tar oftast slut för snabbt. Vi har en spänning som jag inte haft med någon annan. Klart det är "sämst" för att det är kor men den tiden jag får är underbar.

Det gör även mig ledsen att han blir ledsen över detta.
Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.