• RosaPinky

Kan inte ligga eller sitta? Vecka 35.

Jag har gått in i vecka 35 idag. Jag undrar om det är någon mer än jag som känner sig obekväm med att sitta och ligga? Jag kan ju ligga men jag får vända mig efter ca 2 minuter. Samma sak när jag sitter så känns det som jag kvävs. Eller att bebisen blir mosad och trycks upp mot mina revben. 
    Det är bara när jag är uppe och går som det känns okej, men  man kan ju inte gå hela dagarna.

• Svar på tråden Kan inte ligga eller sitta? Vecka 35.
  • Nybblan90

Jag är också i v. 35 och upplever samma! Tror vi får stå ut helt enkelt.. Snart är dom ju här :)

• RosaPinky

Jaa bebisen har vänt sig och varit fixerad sedan vecka 32 redan. :) Antar att du har rätt, det är ju inte såå länge kvar, även om det känns som en evighet.. 

• Nybblan90

Ja då är det nog bara att gilla läget :) du får be om lite extra massage och myS, då tycker jag att det känns lite tre iaf :) vilket datum har ni bf?

• daxförnästa

Om någon vecka sjunker magen o de blir lite lättare att andas iaf. Det blir oftast ännu jobbigare att röra sig då.

• RosaPinky
    Nybblan90 skrev 2013-12-22 21:48:26 följande:
    Ja då är det nog bara att gilla läget :) du får be om lite extra massage och myS, då tycker jag att det känns lite tre iaf :) vilket datum har ni bf?
    har bf 2 februari. :)
Svar på tråden Kan inte ligga eller sitta? Vecka 35.