gravida efter ivf i december 2013
Coors: Välkommen hit o grattis! Vet hur du känner, tog oxå typ 4-5test innan det började sjunka in :)
Visan: ska hålla tummarna för dig imorrn! Åhh va spännande :)
Coors: Välkommen hit o grattis! Vet hur du känner, tog oxå typ 4-5test innan det började sjunka in :)
Visan: ska hålla tummarna för dig imorrn! Åhh va spännande :)
Sirian: men oj vilken chock det måste varit, jag har inte äns tänkt på att det kan bli "naturliga" tvillingar! Hoppas på en lugn graviditet för dig! Skönt att de mår bra :)
Nu har jag varit på VUL :) allt såg jätte bra ut, hjärtat tickade fint o den var 9mm lång! Helt fantastiskt, det var ju verkligen något därinne på riktigt, nu börjar det sjunka in att jag faktiskt är gravid!
Tack f alla gratulationer
Pennberly: skönl att ditt VUL såg fint ut, Grattis!
Ttollet79: usch va jobbigt! Hur går det för dig? Håller tummar o tår för att du ska få gå tiden ut denna gång!
Isabelle: förstår de delade känslorna! Jobbigt att se att det finns två och att det bara är en som klara sig!
Behöver lite råd.... Här idag mått ganska bra lite små illa bara, men efter middagen började jag må jätte jätte illa, sen vid tio tiden spydde jag. Min fråga är, hur vet man om man spyr pga graviditeten eller om jag fått magsjuka el matförgiftning? Har aldrig spytt tidigare under graviditeten! Jobbar på en förskola så det finns ju säkert bakterier runtom.... Vet inte vad jag ska säga imorrn, kan ju inte jobba om det nu skulle vara magsjuka!
Grattis sputnik och va skönt sirian att se att de båda fortfarande kämpar på!
Jag har mått bättre idag så jag har jobbat och utgått ifrån att det var gravsympt. Ringde oxå mvc idag och fick tid för inskrivning den 19de feb. håller med dig Sirian känns som det är en evighet dit... Men vi skulle inte göra mågot ultraljud då,...
Grattis o Välkommen hit Maria7701!!
Vet precis vad ni menar med att tarmarna går på halvfart. Fruktansvärt jobbigt tycker jag, att känna sig hungrig o att måsta äta för illamåendet men samtidigt känns det som magen är så svullen att den inte vill ha något mer! Försöker äta lättsmälta maträtter o mycke frukt!
Vi har oxå berättat för den närmsta familjen, många av dem har varit med o stöttat oss otroligt mycket under vår ivf resa. Kändes nästan som att de blev gladare än vad vi blev när de fick reda på det :) men jag har nog inte helt tagit in att det faktiskt är något som växer där inne, inte förrän h*n kommit ut!
Maria7701: fy va jobbigt, saknar ord :( styrkekramar till dig <3
Idag går jag in i vecka 10 (9+0) :) bara två veckor kvar till den magiska v12!!!
Trollet: jag har gjort VUL, o mår bättre nu, inte lika illa mest när jag är hungrig!