SmR skrev 2014-03-20 10:51:13 följande:
Här går det toppen, Var på kuben i söndags och fick se 2 små lilvliga bebisar. vi hade väldigt liten risk så det var skönt som attans :)))
Så nu längtar man bara tills RUL =) Så man kan se kön :) Kommer bli så häftigt =)
Åhh så härligt!! :)
Det måste vara häftigt i dubbel bemärkelse att se 2 små liv dela på platsen där inne.
SBM skrev 2014-03-20 14:10:09 följande:
Det går bra här. Gick in i v 17 igår :)
Jobbar halvtid fortfarande, ska till läkaren nästa vecka för att förlänga sjukskrivningen. Har foglossning och ischias samt att jag var hos sjukgymnasten som upptäckte att jag har en förskjuten disk i ländryggen. Jag har rätt ont men det funkar rätt bra ändå nu när jag bara jobbar halvtid och tar det lugnt. Annars mår jag toppen, känner inte av att jag är gravid så nu väntar vi mest på att tiden ska gå så vi har rul :) Vi är jättenyfikna på vad som gömmer sig där inne.
Är mest inne och läser via mobilen och där är så krångligt att skriva inlägg så det blir inte av så mkt men jag läser vad ni alla skriver :)
Hur går det för alla er andra?
Grattis, snart halva tiden :D
Jag läser också alltid via mobilen sen blir inläggen kaos när man ska skriva men de får de bli för sitter inte ofta vid en dator.
Har du fått någon hälp hos sjukgymnasten som du känner har hjälpt? Jag har ju fått akupunktur vilket har hjälpt mig enormt. Jag fick lunginflammation så har inte varit där på snart 3 veckor men de var ändå dags att ha ett uppehåll.
Jag mår kanon, halsbränna och en riktig ninja i magen men mår kanon :) v.21+5 idag