Väntar sommar/höstbebis i Malmötrakten
Jensa85 skrev 2014-02-25 07:15:17 följande:
Så himla kul för er :) minns att jag och sambon letade med ljus och lykta efter hus i över ett år... Då tröttnade man - nu kan jag sakna spänningen och letandet :)
Nu längtar man iallafall bara till våren och att få komma ut. Vi har dock (eller håller på) att byta värmesystem så trädgården är uppriven till jordslangarna så mycket av första utetiden kommer bli att fixa där.
Så synd att det inte synkar.
Vill inte dem andra lämna tidigare?
Ja förhör dig ang ditt mående.
Jag hade en neråt svacka förra veckan men nu är jag mer på banan igen.
Har dock haft vab igår och idag med dottern och Gud vilken skillnad att vara hemma och rå om sig jämfört med att sitta på jobb.
Har du behövt vara hemma mycket? :/
Skönt att du är på väg upp igen :) Inte kul att må dåligt, man vill bara njuta av denna tiden.
Jag var hos BM idag men jag hadetydligen tagit fel på tiden en hel månad
Så det är den 25 mars vi ska dit, vi fick iaf lyssna på hjärtat och då fick jag bekräftat att det obehagliga jag känner är grodan. Sen tog hon blodtrycket som låg på 90/60, hon sa att det var normalt både med lägre blodtryck under graviditeten samt att man fick huvudvärk/migrän, om jag tyckte det blev för jobbigt skulle jag ringa vårdcentralen. Jag ska även ha koll på mina sammandragningar så de inte kommer för ofta.
Jag var hemma förra gången jag jobbade helg och det känns som jag skulle behöva vara hemma även denna veckan men blir ju fattig på det här....