Jensa85 skrev 2014-01-13 10:26:40 följande:
Jag är uppväxt i malmö men har flyttat till hus i åkarp i somras så det känns kanon bra :) Min dotter har en annan pappa, så detta är min sambos första barn! Jag blev 28 i dec, grattis i förskott :) Ja precis.. Jag är bara väldigt nöjd med atmosfär osv i Lund nu när vi varit där i olik sammanhang... Det känns lugnt och bra där. Sen har jag ingen faktisk aning om hur just barnavd är. Ja jag vill ta reda på det, jag är så nyfiken av mig :) Ni då? Ska du göra kub test?
Såååå underbart det låter, längtar också till hus!! Jag vill gärna hamna på ett ställe med patienthotell så min man slipper åka hem. Jag vill egentligen inte men min man vill så vi kommer nog ta reda på det :) Jag känner på mig att det är en pojke ;) Jag funderade på kub men kände inte att jag var redo att betala 3000kr för att få svaret samt att jag med tidigare missfall är osäker på om jag skulle vilja gå vidare med testet om man fick de värdena. Tror det är för sent nu ändå, är i v.11+3 idag :) Hur gör ni? Går du i Åkarp hos bm?