Väntar sommar/höstbebis i Malmötrakten
Hej! Jag väntar 17 sep :)
Hej! Jag väntar 17 sep :)
Hej! Jaa :) Jag har gått hälften så långt.. 5+0 idag. Jag mår bra - haft ont i huvudet en del, molande värk i magen och trött. Själv? Är det ditt första?
[quote=72292561][quote-nick]Fröet skrev 2014-01-21 03:46:22 följande:[/quote-nick] Oj, ledsen jag inte skrivit på länge. Vi berättade för de flesta direkt när vi fick veta allt eftersom vi träffade dom :) Hur gick inskrivningen? Blir det något kub? Jag sa när jag bokade inskrivning att jag inte visste längden så då fick jag tidigt vul som knappt visade något så jag fick ett nytt. Sen var vi på vul på akuten pga smärtor och mycket blödning men allt var bra. Jag har oroat mig så så bm gav oss ett nu på fredag, är i 12+4 idag :) Jag jobbar som operatör och bor i Limhamn, var i Malmö bor ni?[/quote.
Ingen fara! Var rädd att något var fel hos dig :( men skönt att det inte är så!
Vi var inne på sjukan igår och fick göra tidigt vul pga bruna flytningar.. Men inget Missfall. Var så rädd!! Blödde pga hormonerna eller vad de sa. Ska tillbaka nästa tors igen. Men det fanns gulsäck och liten grodd så jag hoppas innerligt det går vägen :) man kunde dock inte höra hjärtat redan.
Inskrivningen sker på tis.. Första gången var hälsosamtal..
Jag börjar dock få slut på ursäkter till att gå från jobb. Vet ditt!?
Jag vill ju berätta men IOM missfalls risk osv får jag nog vänta :(
Jag jobbar i Limhamn men bor i åkarp :?